trine25 Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Hurra!!!!! Jeg fikk to blå i dag. Jeg er gravid... Det er helt utrolig. Vi hadde et mislykket ivf forsøk i september. Etter det har vi rett og slett ikke brydd oss. Men for ca 5-6 uker siden var jeg på sykehuset og tok lapskopi. ( sjekke egglederene) Alt var fint, men de brennte bort noen cycter. Så gikk jeg på en pergotime kur.( for første gang i mitt liv) Og JA jeg er blitt gravid. Tok test i dag tidelig da mensen var litt forsinket og joda to blå. Hvor tidelig er det vanlig en går til legen evt til ultralyd? Jeg skal til legen i morgen, (helt tilfeldig faktisk, så det skal bli kjekt å fortelle det i morgen) Håper dere ser at det virkelig er Håp. Ønsker dere alle lykke til. Jeg er et stort SMIL i dag... 0 Siter
Terten Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Så flott! Nå er det bare å ruge videre og glede seg over livet. Vi trengte et par blå her på forum nå - alltid oppmuntrende! 0 Siter
sid2 Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Så flott! Nå er det bare å ruge videre og glede seg over livet. Vi trengte et par blå her på forum nå - alltid oppmuntrende! GRATULERER - så flott! Gleder meg med deg og håper på flere blå streker i tiden som kommer... 0 Siter
Caro Skrevet 29. mai 2002 Skrevet 29. mai 2002 Hei og Gratulerer kjempemye!!! Jeg ble også gravid etter første runde med Pergo. Man blir ganske nervøs av bare å gå å kjenne på vondter og lure på om alt er normalt de første ukene. Slitsomt syns jeg det var. Så jeg bestilte time til privat UL og fikk tatt det i uke 7 og 11. Allerede i uke 7 var det mulig å se at hjertet banket!!! Utrolig å se at den vesle klumpen faktisk levde! Lykke til videre og kos deg masse med den voksende magen. Klem fra 0 Siter
Gjest Våril Skrevet 30. mai 2002 Skrevet 30. mai 2002 GRATULERER - så flott! Gleder meg med deg og håper på flere blå streker i tiden som kommer... Gratulerer med to blå :-))) Jeg var til ultralyd i uke 8. Det var utvendig ultralyd, og vi så en svart "klump" som dunket :-)))))) "Klumpen" er i dag verdens skjønneste jente på 9 mnd...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.