Gå til innhold

Kan onani i analåpningen føre til hemorroider?

Anbefalte innlegg

Gjest etter den søte kløe

Jeg har oppdaget at orgasmen blir enda sterkere hvis jeg masserer analåpningen samtidig med klitoris og skjedeåpningen når jeg har sex med mannen min eller alene. Dette gjorde jeg i forrige uke, og på mandagen kjente jeg at det begynte å gjøre vondt "i rumpa". Et par dager senere oppdaget jeg utvendige hemorroider rundt endetarmåpningen, og nå er spørsmålet om dette kan ha noen sammenheng? Har noen opplevd noe lignende?

En evt. annen forklaring kan være at jeg hadde på meg en litt for liten (og dermed ganske stram) stringtruse samme dag som det begynte å gjøre vondt. Kan dette føre til hemorroider?

Til slutt: Trenger kjerringråd som kan lindre/fjerne utvendige hemorroider. For dette var vondt!

Hilsen

Fortsetter under...

Du får kjøpt en salve på apoteket reseptfritt som du kan bruke i noen dager og da vil de forsvinne. Salven heter Alcos anal (er ikke 100% sikker på om det er riktig skrevet, men det skal ikke være vanskelig å finne den selv)

Noen får hemmorider lettere enn andre og derfor kan bl.a. de tingene du nevner føre til hemmorider.

Gjest etter den søte kløe

Du får kjøpt en salve på apoteket reseptfritt som du kan bruke i noen dager og da vil de forsvinne. Salven heter Alcos anal (er ikke 100% sikker på om det er riktig skrevet, men det skal ikke være vanskelig å finne den selv)

Noen får hemmorider lettere enn andre og derfor kan bl.a. de tingene du nevner føre til hemmorider.

Takk for svar! Jeg hadde innvendige hemorroider etter fødsel for et drøyt år siden, også, så du har nok rett i at noen (jeg) kan være disponert for dette svineriet...

Jeg var hos legen i dag (kunne jo knapt gå), og da fikk jeg resept på Sheriproct stikkpiller/salve. Dette brukte jeg også sist, men det tok mange måneder før jeg ble bra. Tror du det du anbefaler er mer effektivt?

Hilsen

Takk for svar! Jeg hadde innvendige hemorroider etter fødsel for et drøyt år siden, også, så du har nok rett i at noen (jeg) kan være disponert for dette svineriet...

Jeg var hos legen i dag (kunne jo knapt gå), og da fikk jeg resept på Sheriproct stikkpiller/salve. Dette brukte jeg også sist, men det tok mange måneder før jeg ble bra. Tror du det du anbefaler er mer effektivt?

Hilsen

Vet ikke om det fungerer like godt på alle, men jeg har i hvert fall prøvd den selv med godt resultat, tror den kanskje også finnes i sterkere utgave på resept.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...