Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lisabet

Kjære jordmor.

Jeg håper du/dere kan svare meg på noe...

det er over et år siden jeg sluttet å amme (barn nr 2) Det gikk lenge før melken forsvant, men det gjorde den tilslutt. Idet siste har jeg imidlertid fått svært ømme bryster like før mens, og jeg synes det kommer pittelitt klar væske fra det ene brystet. Dette har jeg ikke hatt før, og jeg er jo litt redd for at det kan være noe galt...

Jeg er 110% ikke gravid(min mann leverte negativ sædprøve etter sterilisering for over 2 mnd siden)

Kan det være forandringer som kommer med tiden? Jeg er forøvrig 31 år og i god form, men litt bekymret for dette her...

Håper du/dere tar dere tid til å svare meg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56340-kj%C3%A6re-jordmor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Jag tycker inte att dettta hörs farligt eller oroväckande ut. Vätska ur brösten kan komma av och till, utan att ha någon förklaring. Skulle detta fortsätta eller andra problem tillstöta; ömmhet, rodnad eller knölar i brösten, skall du givetvis ta kontakt med en doktor för en undersökning. Jag utgår från att du har kännt efter på dina bröst och inte upptäckt några knölar i dem.

Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56340-kj%C3%A6re-jordmor/#findComment-234811
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...