Gjest Milla ;-) Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Etter å ha vært singel i snart to år etter et samlivsbrudd med en jeg var sammen med i over ti år, opplever jeg en forvirring jeg ikke helt klarer å finne ut av.. Fullstendig på villstrå når det gjelder menn, såkalt 'dating', og selvtilliten er ikke akkurat noe å skryte av. Joda, jeg har hatt andre etter bruddet men jeg ikke noe langvarig. Etter to fødsler før jeg det som om kroppen min ikke er særlig pen lenger, jeg er snart 30 og det er vel ikke heller noe å trakte etter, jeg har også to herlige barn men det er vel kanskje et 'minus' det også? Hva ser menn egentlig etter i en kvinne? Hva er viktig, hva er ikke? Enlighten me please, Earth men! Gi meg en skikkelig oppdatering!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56349-hva-vil-menn-ha/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Tjjjaaaaa...Sannelig vanskelig å svare på det spørsmålet der, men det finnes sikkert "tusenvis" av svar alt etter som hvem du spør. "...såkalt 'dating', og selvtilliten er ikke akkurat noe å skryte av." Selvtilliten må være noenlunde på plass det er "første bud", se deg rundt !!!, har _DU_ noen somhelst berettiget grunn til å føle deg mindreverdig i forhold til alle andre som sviver rundt? Hva kan du gjøre som ikkje de andre kan, og bruk det du kan og/eller dine beste sider/fordeler, fokuser på de positive sidene fremfor de negative ! "...kroppen min ikke er særlig pen lenger.." Ufff....Typisk kvinnfolk ! *ler* De siste 2-3 årene har eg fotografert mellom 4-500 mennesker (portrett), veldig mange har vært vakre jenter/kvinner (helt tilfeldig selvsagt) og eg tror ikkje det har vært _ei_ eneste av disse, som ikkje har vært stappfull av komplekser for ett eller anna !!! Helt latterlig egentlig ! *rister på hodet og ler* Kroppen din er sikkert helt ok, vil eg tro ! Det att du er snart 30 spiller vel ikkje så stor rolle, om du ikkje kun er ute etter gutter rundt 20 da !? Det med barn er nok som regel (i utgangspunktet) ett minus ja, tror nok det er flere enn meg som er litt "redd" for å forstyrre "familiesettingen" ! "Hva ser menn egentlig etter i en kvinne?" Eg svarer for meg sjøl, reint hypotetisk : Hmmmm................Uff.......*gruble, gruble*.....sukk............. Nei det der blei jaggu vanskelig ! *tenker rolig* Charme og utstråling er (for meg) helt essensiellt, glimtet i øyet, godt og sundt sjølbilde og det å være god til å kommunisere uten ord. Når det gjelder eksteriøret, så er det ok (?) å hvile øynene på ett vakkert ansikt, en velformet kropp osv.... "Hva er viktig, hva er ikke?" Sier det _pang_ med en gang, så er det vel ikkje detaljene som avgjør så lenge følelsene overfor jenta lever sitt eget liv ! :-) PS! Kanskje var eg vel "rund" og diplomatisk her, men det får eg heller ta igjen en anna gang ! Lykke til med "jakten" ! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56349-hva-vil-menn-ha/#findComment-233473 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innocens Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Sannsynligvis er smaken rimelig forskjellig, men de fleste vil nok ha en kjæreste som har selvtillit og tro på seg selv (de som ikke vil ha det bør du holde deg unna ;-)) Veldig generelt vil jeg si at det som interesserer meg er kvinner med godt humør, overskudd, lite baggasje fra tidligere forhold, intelligens, latter, rimelig like interesser, ikke desperat, ikke barn fra tidligere forhold, engasjement for noe, mange interesser, mange og gode venninner. Jeg håper oppsummeringen er til hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56349-hva-vil-menn-ha/#findComment-234451 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunny Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hvorfor tror du at alt ved deg er et minus? Jeg var en gang (for omtrent 10 år siden) i samme situasjon som deg. Hadde hatt et 10 år langt forhold/ekteskap (som resulterte i 3 barn) som gikk i stykker fordi jeg forelsket meg i en psykopat. Forholdet til psykopaten varte selvfølgelig ikke lenge - og deretter lurte jeg fælt på hvordan framtiden skulle bli. Var både ganske fattig, utslitt og følte meg ganske så alene. Fant imidlertid en fantastisk mann - som var seriøst interessert i å sterte et forhold -han er fremdeles er veldig glad i meg - og barna mine. For han var de faktisk et pluss fordi han ønsket seg familieliv. Jeg er forøvrig ganske glad i sex - og det syntes han var mye viktigere enn at kroppen min var "brukt" etter barnefødslene. Du må snu opp ned på tankene dine - slutt å tenk på alt du synes er negativt ved deg selv - og tenk istedet på alt du har å tilby!!! Er sikker på at du har masse gode egenskaper - men det hjelper iallefall ikke å synes synd på seg selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56349-hva-vil-menn-ha/#findComment-236223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Milla ;-) Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Tusen takk for gode svar, spesielt til Geir som høres ut som en hyggelig fyr ;-) Jeg VET så altfor godt at det å ikke ha særlig god selvtillig er et problem for mange. Men det å til stadighet se hva 'alle' foretrekker og at det er så langt fra det jeg selv er, vil alltid være vanskelig. Men jo jeg vet! Det er ikke sånn som det ser ut alltid.. Forsøker å tenke annerledes. Legger armene over hodet. Tenk, tenk... det er vel der det ligger.... Ha en fin sommerdag folkens!!! Klemz fra -Milla ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56349-hva-vil-menn-ha/#findComment-248433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.