Gjest zo0m Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 En buss full av mennesker er på vei til Bergen og ingen går av underveis. Men når den kommer frem er det ikke en enslig person igjen. Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thrist Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 alle fant seg kjæreste på bussen opp? (siden du skrev ingen single mennesker igjen...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zo0m Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 alle fant seg kjæreste på bussen opp? (siden du skrev ingen single mennesker igjen...) Vel... nærmt nok LOL løsning : Alle er gift. pfffffffffff (jeg som synes den var såååå vanskelig!) hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cipra Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Vel... nærmt nok LOL løsning : Alle er gift. pfffffffffff (jeg som synes den var såååå vanskelig!) hehe.. Kan jo ikke gi svaret med EN GANG da vettu! Det gjorde jo at vi fikk skikkelig lang til å gruble på!!! Show a little patience!!!! HALLO!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg tror den gåten gjør seg best på engelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg tror den gåten gjør seg best på engelsk. Det tror jeg du har aldeles rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg