Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Penis er ikke en muskel, den består av svamp legemer som fylles av blod, slik at den blir stiv.

Men ved roten av penis er der en muskel!

Såååå seriøs du er da....... Jeg er vel omtrent like seriøs som conan. Og da står jeg på mitt selvsagt: Penisen er en gedigen muskel. :-))

Ulv I Faarikaal

I følge ekspertene kan du gjøre pølseskinnet lenger, ikke svamplegemene inni, så det blir en vanvittig lang forhud, min sønn, og ikke noe mer, syns jeg ser det, forresten, ikke vis meg det.... :-) Tror ikke damene lar seg imponere av DET.

Ulv I Faarikaal

Penis er ikke en muskel, den består av svamp legemer som fylles av blod, slik at den blir stiv.

Men ved roten av penis er der en muskel!

Du har rett som vanlig, det er to harde legemer ved siden av hverandre, og et tredje på undersiden som er mykt, og det myke blir større og stikker mer ut lenger inne. Når en ventilmuskel slapper av strømmer blodet inn, og blåser alt opp. Det pumpes altså ikke inn, det slippes inn. Det myke under er trolig ment å stimulere klitoris ved innføring bakfra.

Annonse

Du har rett som vanlig, det er to harde legemer ved siden av hverandre, og et tredje på undersiden som er mykt, og det myke blir større og stikker mer ut lenger inne. Når en ventilmuskel slapper av strømmer blodet inn, og blåser alt opp. Det pumpes altså ikke inn, det slippes inn. Det myke under er trolig ment å stimulere klitoris ved innføring bakfra.

Nå, det der med stimulering av klitoris ved innføring bakfra blir vel vanskelig, G - punktet derimot........... :-))

Neste prosjekt er min egenutviklede "Penis Expander Superhook 2000".

Den består av et sylindrisk bur i komposittmateriale, ca en meter langt (for at det skal dekke hele lengden etter at penisvektene har gjordt jobben sin) og 30 cm i diameter- det bør vel holde for de fleste kvinnfolk?

Inne i buret sitter mange, mange små "fiskekroker" (jeg har vurdert sugekopper, men de sitter ikke godt nok) på små strekkfisker. Når alle krokene, under full narkose, er applisert i penisskinnet, begynner strekkeprosessen for å utvide penisens omfang. Sakte, men sikert- en kvart omdreining om dagen, skrur man til strekkfiskene, trekker med dette med seg krokene, som igjen drar i penisskinnet og dermed svamplegemene med utover i alle retninger. Penis blir med andre ord deilig og tykk....

For at man ikke bare skal strekke penisen den andre veien, men beholde lengden penisvektene har medført, er det en justerbar krage i enden av buret, som man spenner fast rundt undersiden av glansen, slik at ikke penis blir kortere igjen.

Jeg har regnet på at denne prosessen tar en ca 3 månede for å utnytte "Penis Expander Superhook 2000s" muligheter fullt ut, men da blir jeg ikke kallt for "Skrukketrollet" lenger...

Jævler, det hørtes ut som et torturinstrument fra den mørke middelalder !

I følge ekspertene kan du gjøre pølseskinnet lenger, ikke svamplegemene inni, så det blir en vanvittig lang forhud, min sønn, og ikke noe mer, syns jeg ser det, forresten, ikke vis meg det.... :-) Tror ikke damene lar seg imponere av DET.

Det har du helt rett i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...