Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Selv tipper jeg LangODDSEN hver dag..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg tipper ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Tipper fotball søndagar + ein lottokupong i ny og ne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Tipper fotball søndagar + ein lottokupong i ny og ne Lotto hver lørdag , midtukes tippinge , tippinga på lørdagene og LangODDSEN : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hor??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hor??? Hor !? Ja , det koster å ha spillegalskap : ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har blitt hekta på Unibet. Blir gøy under VM! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Vi forsøker å huske å levere våre faste fire Lotto-kuponger hver helg. Men det er ikke alltid vi husker dem. Søren au, kan jo ha gått glipp av millioner på den måten ! :-) Men en meget klok leveregel er å ALDRI sjekke en kupong du har glemt å levere inn, sånn "bare for moro skyld". Fyttegrisen for en følelse dersom det viser seg at DINE tall da har gått inn !!!! Det er da jeg mener "Det du ikke vet, har du ikke vondt av..." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei, Lotto etc. er kun en ekstra skattlegging av folk som er dårlig i matte! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
olivia1365380270 Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg legge inn tippelappen hver onsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresja Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Lotto, extra, litt vikinglotto, av og til langoddsen. Dei tre første vet vi er underskuddsforetak. Langoddsen kan enkelte fotballelskere tjene på, på bekostning av oss andre.............. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Hei, Lotto etc. er kun en ekstra skattlegging av folk som er dårlig i matte! :-) Med vennlig hilsen Så rett så rett, men innimellom får jo folk tilbake på den skatten også - og då med renter, så vi held fram likevel! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.