Gjest zo0m Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har sett det foran så mange forum spørsmål - men vet ikke hva det betyr:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Forbanna Uinteressant, betyr det ;o) Neida, det betyr Forum Undersøkelse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toci Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Forumundersøkelse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest forumundersøkelse Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 FU betyr forumundersøkelse u/t betyr at det er uten tekst i innlegget (at all info kommer i tittel og signatur) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 FulturUke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 FU = Fuck You :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest zo0m Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Forbanna Uinteressant, betyr det ;o) Neida, det betyr Forum Undersøkelse. aha....takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 FulturUke Å? Og jeg som trodde det het UlturKu.. *fysj på lanken* ps: Har du hørt J.E.Vold deklamere den oden eller hva jeg skal kalle det? Og hva med Tale til loffen, mmmmm.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FUck Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 FitteUtvikling 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Å? Og jeg som trodde det het UlturKu.. *fysj på lanken* ps: Har du hørt J.E.Vold deklamere den oden eller hva jeg skal kalle det? Og hva med Tale til loffen, mmmmm.... Jeg var ikke gamle karen første gang jeg hørte Herr Vold fremføre Kulturuke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg var ikke gamle karen første gang jeg hørte Herr Vold fremføre Kulturuke. Spør du meg, er du framleis ikkje gamle karen! "Funny" er favoritten. Mykje trøst i det diktet.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Spør du meg, er du framleis ikkje gamle karen! "Funny" er favoritten. Mykje trøst i det diktet.. 'Funny'... er det JEV? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Spør du meg, er du framleis ikkje gamle karen! "Funny" er favoritten. Mykje trøst i det diktet.. Nåja, jeg er nå godt oppi 50-åra. Mentalt sett, derimot.... Funny kjenner jeg ikke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Nåja, jeg er nå godt oppi 50-åra. Mentalt sett, derimot.... Funny kjenner jeg ikke til Nærmere 60, har jeg hørt Men sprek som ei fole og snill som dagen er lang. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Spør du meg, er du framleis ikkje gamle karen! "Funny" er favoritten. Mykje trøst i det diktet.. Jeg får ofte tvangstanker om den blå dyna. På nattevakter. Sånn i 5-tida. Ellers er dette nydelig poesi: Fluene surra og myggen den beit men like forbanna satt'n Johan og dreit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Nærmere 60, har jeg hørt Men sprek som ei fole og snill som dagen er lang. Snill ja! Jeg får lyst til å slite hauet av de drittsekkene som har påstått at jeg ikke er snill!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Snill ja! Jeg får lyst til å slite hauet av de drittsekkene som har påstått at jeg ikke er snill!! hehehehe... Menneh... har du ikke noe snillheten skal være rettet mot i stedet for å sitte og dille på Dol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Altman Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 hehehehe... Menneh... har du ikke noe snillheten skal være rettet mot i stedet for å sitte og dille på Dol? Jeg er alene for øyeblikket. Egentlig jobber jeg, men doler litt innimellom 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Jeg er alene for øyeblikket. Egentlig jobber jeg, men doler litt innimellom For et sammentreff, sånn er det her også. Og _nå_ blir det jobbing *poff,borte* (for å låne av en felles kjenning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 'Funny'... er det JEV? Jepp... (...) ...SORRY BRØDRE, DET BLE MEG JEG FÅR PRØVE Å GJØRE SÅ GODT JEG KAN 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.