Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 24 år, som nettopp har sluttet på p-piller.

Vi stod på venteliste til assistert befruktning frem til jul, men da det ble full egenandel på forsøkene måtte vi trekke oss. Jeg har nå sluttet på p-piller igjen siden vi har et lite håp om redusert egenandel fra 1.juli.

Jeg har brukt Diane p-piller. Ble anbefalt dem da jeg har en lett hormonell ubalanse. Jeg har også litt lavt stoffskifte, men tar tabeletter for dette, og PCO.

Nevner dette da jeg ikke vet hva som kan ha innvirkning på problemet mitt.

Jeg sluttet på p-pillene den 15. mai. Fikk da en mens like etterpå slik som jeg skulle. Problemet er at jeg den 26.mai fikk en til "mens". Det kommer ikke noe friskt blod, bare litt brunt hele tiden. Slik har jeg hatt det nå i 4 dager og enda ser det ikke ut til å ta slutt. Forstår ikke helt hva som skjer. Problemet tidligere har jo vært at jeg aldri har hatt mensen. Jeg vet at man kan ha uregelmesige blødninger i en periode etter man slutter på p-piller, men dette er liksom ikke noen skikkelig blødning. Som sagt bare litt brunt "koagulert" blod, og akkurat som slimklumper. Håper noen kan hjelpe meg! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56532-rar-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...