Gjest Tora Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 "Denne uken blir torsdag på tirsdag i stedet for torsdag." Bytt ut én bokstav for å finne en litt mer logisk mening med denne setningen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
conan Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Man bytter t'en i den første torsdagen med en m. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tora Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Man bytter t'en i den første torsdagen med en m. Nei. Morsdag feires verken tirsdag eller torsdag! Det skal stemme overens med "virkeligheten". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kan du ikke legge inn fasiten på denne - gidder ikke prøve lenger. Ser ikke ut som noen andre heller gidder ... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tora Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Kan du ikke legge inn fasiten på denne - gidder ikke prøve lenger. Ser ikke ut som noen andre heller gidder ... Jeg tror jeg venter litt jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest torgdag? Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 "Denne uken blir torgdag på tirsdag i stedet for torsdag." Er denne riktig da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cipra Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 "Denne uken blir torgdag på tirsdag i stedet for torsdag." Er denne riktig da? Riktig!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirito Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 "Denne uken blir tirsdag på tirsdag i stedet for torsdag." Blæh ;-p 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.