Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Har vært sammen med en del jenter, og er med årene blitt ganske "bortskjemt" med deilig sex. Så til saken. Av alle de jentene jeg har hatt sex med, så har det vært en påfallende tendens til at de av dere som har vært barberte nedentil er desidert best å ha sex med. Av en eller annen grunn blir det "mykere" og mer visuelt da...problemet er nå at jeg ikke tenner skikkelig når jeg treffer noen som er skikkelig "buskete" der nede....jeg er selv trimmet og glatt på pungen. Flere som er i min situasjon? Synes dere jenter sexen blir mer "intim" når dere har barberte skamlepper??? Jeg er forresten 30 år gammel.

Ha en fin dag!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56661-tenner-p%C3%A5dere-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg må ha en innføring i kvinnens anatomi, jeg... barberte skamlepper? Hva er skamlepper? Har selvsagt hørt om det, men...

*kremt*

:-o

Skamlepper??? Kanskje det er jeg som trenger en leksjon??? Vel, uansett - jeg elsker når dere er glatte der nede...

Ha en fin helg!

Annonse

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Tror jeg må ha en innføring i kvinnens anatomi, jeg... barberte skamlepper? Hva er skamlepper? Har selvsagt hørt om det, men...

*kremt*

:-o

Det var en gang da deler av kvinnens kjønnsorgan – i den grad de ulike delene het noe annet enn på latin – hadde navn som hadde skam som forstavelse

– det het blant annet skamben og ytre og indre skamlepper. I samme gate er begrepet brystvorter. Vorte er ikke akkurat det mest positivt laddede ordet vi kjenner?

Skamlepper er et begrep som brukes av mange fortsatt. Slike begreper er kanskje preget av den tiden da seksualitet ble sett på som skammelig?

Språket har en tendens til å forme våre opplevelser. Det er ikke rart at mange kvinner har hatt store problemer med å nyte sex fullt ut når hun lærte at kjønnet hennes er fylt av skam. Det er langt mellom skam og lyst. Nå har vi heldigvis funnet andre mer nøytrale ord for å beskrive kjønnsorganene våre. Kanskje vi skal gi brystvortene navnet brystknopper mens vi er inne på temaet?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...