Gjest oppgitt Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei! Jeg er en ung dame på 28 år, som den siste uken har kommet til å tenke på hva slags seksuell legning jeg egentlig har. Har vært litt trist pga en nydelig gutt som jeg så gjerne skulle vært sammen med, men som jeg desverre ikke føler er den helt rette. Har slitt med dette i over ett år. Har hatt god sex med han, men blir liksom ikke veldig kåt. Og mine seksuelle fantasier gir meg heller ikke så mye. Dette har vedvart en stund. Husker imidlertid at jeg har vært svært kåt i visse situasjoner, men tror det må være lenge siden. Siden jeg mener at dette sex-greiene ikke fungerer helt bra, kom jeg til å tenke på at kanskje jeg rett og slett er lesbisk. Jeg vet at dette hørest helt dumt ut, men jeg ble fra meg av skrekk. Har mange lesbiske veninner, og er meget tolerant, men hadde ikke tenkt å ha den legningen selv. Har sovet dårlig de siste nettene, i skrekk for at det virkelig kan være tilfelle. Må nevne at jeg ikke har vært veldig seksuelt aktiv i mitt liv, og har kun hatt få store forelskelser. Men jeg har da vært småforelsket og betatt av gutter / menn opp gjennom hele oppveksten, og i voksen alder, så jeg går ut fra at mine bekymringer er grunnløse. Jeg kan da ikke ha innbilt meg at jeg er hetro i hele mitt liv? Har heller aldri sett på kvinner som potensielle partnere, og aldri hatt lyst til å ha sex med dem. Men nå er jeg plutselig blitt så usikker på meg selv. Har det ikke særlig godt nå. Føler at i en alder av 28 år, burde man vel kjenne sin legning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56669-seksuell-legning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Dersom du aldri har forelsket deg i en kvinne eller har sett på en kvinne som potensiell partner, tviler jeg på at du er lesbisk. Spesielt ikke siden du har venner med en slik lening slik at muligheten har vært der. Om du hadde vært lesbisk hadde vel ikke det vært noen katastrofe? De lesbiske og homofile vennene jeg har, lever minst like lykkelige liv som mine hetero venner, når de først har tatt beslutningen om å leve som åpene homofile. Når folk oppdager at de er homofile varierer. Mange lever i ekteskap når de finner ut at de har valgt en partner med feil kjønn i forhold til egen legning. Årsaken til at du har problemer med å finne den rette er kanskje at du rett og slett er litt kritisk til hvem du tenner på og ikke tør eller ønsker å forelske deg før du er sikker på at følelser blir gjengjeldt? Eller kanskje mannen du har truffet ikke er den som fremkaller forekskelsen hos deg? Slikt merker du når hjertet slår kolbøtte og du blir kald og varm om hverandre når han er i nærheten. Mange forhold kan likevel fungere utmerket, selv om den store tsjukadungen i hjerteregionen aldri har vært der. Vennskap kan også være en bra basis for et godt forhold – selv om viljen til å gå videre med forholdet og en viss seksuell gnist nok bør være der. Det er ditt valg om du ønsker å gå videre med han du har truffet eller du skal lete videre… Du får ha lykke til uansett! Ikke gi opp! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56669-seksuell-legning/#findComment-235942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
menuts Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg tror heller ikke at du er lesbisk! Jeg har nemlig det samme problemet... Jeg kan bli kjempeforelsket og også kjempe opphisset de første månedene jeg er sammen med en ny kjæreste, så deretter forsvinner det litt etter litt... noen ganger kan jeg være kjempeopphisset... men for det meste er det liksom så som så med det... Dog, jeg er bi-nyskjerrig... og jeg vet at fantasiene mine om å ha sex med kvinner gjør meg veldig opphisset... Jeg har også forsøkt... kjæresten og jeg møtte et annet par for en helg... og det var rimlig opphissende...ikke det at jeg foreslår for deg å kaste deg inn i noe sånt... men kanskje du bør være åpen for at du kanskje har en tiltrekning til begge kjønn, og at du trenger litt avveksling innimellom? Det gjorde underverker or meg:) Lykke til med å finne ut hva du selv vil! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56669-seksuell-legning/#findComment-241905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.