Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Noen som kan hjelpe meg med en midifil av "Visa hennes Staslin"? Eller aller helst noter til den :+) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har ikke midi gitt,bare mp3. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det kan da jeg hjelpe deg med å lage! Hvor mange vers trenger du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Det kan da jeg hjelpe deg med å lage! Hvor mange vers trenger du? Hei Sonja :-) - Jeg trenger kun et vers. Det er kun til bruk for å klare å spille melodien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Har ikke midi gitt,bare mp3. mp3 fila er kanskje litt for stor til at du gidder å sende den til meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei Sonja :-) - Jeg trenger kun et vers. Det er kun til bruk for å klare å spille melodien. Skrev den ned på noter og sendte som skjermdump til deg, den er overhodet ikke vanskelig. Sjekk mail! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Skrev den ned på noter og sendte som skjermdump til deg, den er overhodet ikke vanskelig. Sjekk mail! :-) Hjertelig takk! - Den fungerte helt fint :-) - Nå kan jeg den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 mp3 fila er kanskje litt for stor til at du gidder å sende den til meg? Neida,det går greit det.Men jeg kan ikke gjøre det før i morgen.Haster det? Har nemlig mistet alle mp3'ene mine i diskkræsj,så jeg må låne cd fra mamma og rippe på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kengun Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Neida,det går greit det.Men jeg kan ikke gjøre det før i morgen.Haster det? Har nemlig mistet alle mp3'ene mine i diskkræsj,så jeg må låne cd fra mamma og rippe på nytt. Hei tiliti. Jeg har nå blitt hjulpet så nå trenger jeg ikke mp3 fila :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.