Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med min samboer og forlovede i fem år. Vi har bodd sammen i tre år og har en nydelig liten gutt på 15 mnd.

Jeg vet at jeg er fryktelig gla i samboeren min, og jeg ville ikke vært ham foruten.

Likevel, så føler jeg ingen tiltrekning seksuelt. Vi har de siste to årene nesten ikke hatt noe form for samliv. Det har vært et hektisk år for oss begge, med barn og studier osv.

Når vi har samleie så føler jeg ingenting, bokstavelig talt.

Ordet samleie blir bare et tomt ord for meg. Jeg prøver å vri meg unna hver gang han inviterer til sex. Så får jeg jo også dårlig samvittighet. Jeg har heller aldri hatt orgasme.Føler at jeg bare må stille opp for hans del, men jeg har aldri lyst selv...

Hilsen frustrert jente....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56699-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest malun

Har dere prøvd å reise bort, bare dere to? Når man er travelt opptatt med barn, jobb og hverdagsliv, er det fort gjort å glemme erotikken. Da kan det hjelpe å reise avgårde - ikke nødvendigvis så langt, men sånn at det bare er dere to. Prøv å gjenskape noe av det dere hadde helt i begynnelsen av forholdet. Det hjalp for oss.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56699-hjelp/#findComment-237637
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei Cathy, for noen år siden da jeg fikk mitt barn hadde jeg det samme problemet.

I ettertid har jeg funnet ut at jeg hadde vanskligheter med å være mor og (seksuell) partner samtidig. Jeg hadde heller aldri fått orgasme med en partner.

Sett av tid til å være sammen,prat om det du synes er vanskelig. Prøv å få en helg sammen uten at dere prøver å ha sex, bare føle nærhet og ømhet. Bli enige på forhånd.

Jeg fikk faktisk ikke min første orgasme med en gutt før jeg var 26 år. Har du prøvd å utforske deg selv? Hva du liker, hva du tenner på, ikke liker osv. Jeg startet med å smøre meg inn med lotion hver kveld, og tok deilige bad, og etter hvert ble jeg veldig fortrolig med min egen kropp og seksualitet. Nå er jeg 31, og har det veldig godt seksuelt. Men noe av trikset er kanskje å bruke god tid. Håper tingene bedre seg:-) Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56699-hjelp/#findComment-248874
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...