Gå til innhold

Uregelmessig mens- Hormonnivå?

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Er snart 30, mannen min er 7 år eldre. Har eit felles barn på 2 år, og vil så gjerne ha fleire. Etter å ha teke siste P- sprøyte for godt å vel eit år sidan, har eg hatt mensen 5 gongar. Vi har prøvt iherdig å lage fleire barn, men mensen er uforutsigbar. Har hatt tre "normale" sykluser, og ein syklus på 36 dagar ( Eg var alltid regelmessig før). I dag tok eg ein negativ graviditetstest på dag 36, så eg er tydlegvis inne i ein lang syklus igjenn. Har store smerter når eg trur at eggløysninga skal vere, dette stemmer med slim og temperaturmåling ( og mensen har stort sett kome 12 dagar etter dette). Er det ille å bestille legetime for å sjekke om alt er normalt? Eg er veldig redd for at tida er i ferd med å renne ut for oss, og tenker på graviditet 24 timar i døgnet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56774-uregelmessig-mens-hormonniv%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det virker som du har egglösning, men bare litt sen. Jeg foreslår at du ser det an et år og söker lege hvis det ikke er lykkes å oppnå graviditet.

Har du värt gravid er det store muligheter for at det kan lykkes igjen, det kan väre at det tar litt lengre tid. 30 år er ikke spesielt prekärt. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...