Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har frustrasjonen nådd meg også!!!! Dagene går nå veeeldig sakte!! Jeg skal ta graviditetstest på mandag 3. juni, men har innmari lyst til å gjøre det nå!! (egguttak 18. mai og innsetting 20. mai) Men samtidig har jeg også begynt å grue meg for å ta test. For hva om den er negativ?

Dette er vårt første forsøk, og har hele tiden vært ganske optimistiske. For alt har gått knirkefritt under dette forsøket; Men hvor lenge var Adam i Paradis?

Jeg har lest her inne at det varierer veldig i forhold til hvor mange dager hver enkelt venter før testen er blitt tatt. Noen tester dag 10, andre tester dag 14, har t.o.m. lest dag 18? Hvorfor? Hva gjorde/gjør du?

Hilsen en frustrert og nervøs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56780-den-evinnelige-ventetiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei maxima

Jeg forstår altfor godt frustrasjonen din! Dagene går ikke akkurat fort. De sneiler seg saaakte avsted...

På mitt første forsøk testet jeg på dag 10. Testet posetiv, men det varte desverre ikke. Er nå igang med forsøk nr 2, og jeg vil nok teste på ca dag 10 nå også. Grunnen til det er rett og slett nyskjerrighet ;-)

Men det er deilig å få det bekreftet av blodprøven etterpå. (Ihvertfall for meg som den var posetiv)

Lykke til med testingen!

Klem fra

Hei maxima

Jeg forstår altfor godt frustrasjonen din! Dagene går ikke akkurat fort. De sneiler seg saaakte avsted...

På mitt første forsøk testet jeg på dag 10. Testet posetiv, men det varte desverre ikke. Er nå igang med forsøk nr 2, og jeg vil nok teste på ca dag 10 nå også. Grunnen til det er rett og slett nyskjerrighet ;-)

Men det er deilig å få det bekreftet av blodprøven etterpå. (Ihvertfall for meg som den var posetiv)

Lykke til med testingen!

Klem fra

Vil bare si at jeg ønsker deg lykke til med testingen.Jeg er så vidt i gang med nesespray så jeg har ett stykke igjen ennå.Synes det er ganske spennende dette herre.Krysser fingrene for deg.

Hilsen

Hei maxima

Lykke til med testingen!

Klem fra

Hei og takk for svar og lykkeønskninger!!

Men jeg klarte ikke å vente mer og testet i dag på dag 13. Men det angrer jeg på nå!! Den var så negativ som det går an. Ikke antydning til blå strek en gang. Så dagen idag har vært helt for j... mildt sagt. Jeg var veldig usikker på hvordan jeg ville reagere siden dette var mitt første forsøk, og det ble fritt fall..... En fryktelig vond følelse, som så mange andre også sikkert har erfart beklageligvis.

Eneste trøsta nå er 4 egg i fryseren. Men først må jeg få mensen.... (klamrer meg til et tyyyynt halmstrå....)

Klem fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...