Hilde29 Skrevet 31. mai 2002 Del Skrevet 31. mai 2002 Hei alle sammen. Jeg har ikke skrevet så mye her inne,men er til gjengjeld ofte inne og leser...masse nyttig!! Men nå har jeg et stooort spørsmål! Går det ann å være gravid,men alikevel ha mens den første 'måneden'? Jeg og min samboer har hatt en liten 'tørketid' (huff for et ord) siden sist mens...Den kom nøyaktig når den skulle! Det var selvsagt en skuffelse,siden vi hadde timet alt og det virket som om jeg endelig hadde eggløsning... Nå er jeg imidlertidig 5 dager over tiden,og jeg kjenner ingen 'tegn' på at den er i anmarsj (ømme bryster,uren hud o.l.) Jeg og graviditetstesten er IKKE gode venner,etter altfor mange skuffelser...så jeg tør simpelthen ikke ta en test ennå! Jeg har vært sen før (ikke mer enn 3-4 dager) men aldri følt det som nå. MEN...det er et stort men her.Jeg har heller ikke typiske 'gravide' symptomer.(kvalme om morgenen o.l.) Jeg er mer uvell om ettermiddagen,og kvelden...men jeg må ikke kaste opp. Jeg har kansje formulert meg noe klønete her..men jeg ER nervøs og redd for at dette er bare en ny skuffelse. Noen vil nok si : "ikke tenk på det",men jeg klarer ikke å la være...det er alt jeg tenker på...Når jeg går på toalettet er det med følelsen 'Nå har jeg sikkert fått den....' Har noen hatt det likt meg? Er jeg totalt idiot? Takker for mulige svar.. Stor klem til alle her inne fra Hilde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56787-nerv%C3%B8s/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei Skjønner deg så godt. Har som deg fantasert gang etter gang om at kanskje er jeg gravid - og flere ganger har jeg også testa etter mens - for "var det ikke noe rart med den mensen, tro - kanskje det ikke var en mens... - og kanskje er jeg litt uvel... osv" For å starte med det negative er det svært sannsynlig at mensen dukker opp ganske snart. Selv regelmessige sykluser forskyver seg innimellom. Når det er sagt er det en del som har menstruasjonsliknende blødninger i svangerskapet - og det er ikke umulig at det var det du hadde da du trodde du hadde mens sist. Men veldig sannsynlig er det antakelig ikke. Jeg vil derfor råde deg til å vente noen dager til før du gjør noe (i og med at du er uvenner med cb - noe jeg skjønner godt). Går du mer enn ei drøy uke over tida ville jeg tatt en test allikevel - så slipper du å øke forventningene dine unødvendig. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56787-nerv%C3%B8s/#findComment-236942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kummin Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Du er nok ikke alene. Jeg ville tatt en test og blitt ferdig med det, selv om det alltid er vondt hvis resltatet er negativt. Men det kan jo hende at du opplever et "mirakel". Jeg hadde jo alle mulige PMS-symptomer, som viste seg å ikke stemme allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56787-nerv%C3%B8s/#findComment-236950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
blått Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hei kummin! Vet bare så alt for godt hvordan du har det. Etter mange års prøving blir man fort usikker på det meste. Ønsket er så sterkt at det er vanskelig å vite hva som er sannsynlig og ikke. Jeg pleide å tenke at når mensen kom var alt håp ute. Helt til flere av mine venninner fortalte at de hadde mensen under graviditeten, en hadde mensen hver måned fram til fødselen og sier hun forstår godt at enkelte ikke forstår at de er gravide før etter lang tid. Ja så det er mulig, men lite sannsynlig. Så nå tester jeg i bøtter og spann! Det kan jo hende... Så mitt råd er: Du må bare teste og bli ferdig med det! - håper det blir to blå!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56787-nerv%C3%B8s/#findComment-237897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.