Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• naiv

9

• Zirine

7

• avil

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Kjære sørgelige deg. Hva i all verden får deg til å i det hele tatt tro at noen finner slikt opphissende? Jeg har selv vært utsatt for to sånne tilfeller som deg. En gang på t -banen, han satt bare med smekken åpen og lot snurrer'n henge ut mens han svetta som en gris. En annen gang i butikken. Ville bare vise'n frem ha også. Men jeg kan love deg, det er ikke sånne ting man fantaserer om eller tenner på i det hele tatt. Begge gangene har jeg reagert med latterkrampe, så sexy var det. Skjønner?

Finn på no annet!

petter smart

Det virker som om alle svarene er skrevet av kvinner og disse tar sterk avstand fra dette. De ser på personer som gjør slikt som patetiske griser. De blir kvalme osv osv.

Men hadde det vært en kvinne som hadde onanert slik at menn så det så hadde de nok bare sett på det som opphissende og noe fint.

Hvorfor er det så stor forskjell på menn og kvinner? Hvorfor kan ikke kvinner se en naken mann og se noe fint?

Og det er jo et paradoks at dersom en kvinne ser en naken mann så er han en blotter, men dersom en mann ser en naken kvinne så er han en kikker.....

Gjest PiltN

Jeg synes at vedkommende person er et svin. Tanken på at jeg en dag sitter på kafe mens personen ved nabo bordet sitter å runker er kvalmende. Hvis jeg en dag oppdager at en mann sitter å runker mens jeg drikker kaffe eller spiser mat på en kafe kommer jeg til å kaste kaffen på vedkommendes "stell".

Annonse

Ja! Å onanere på kafè er yndlingstidsfordrivet mitt. Dessuten liker jeg godt å gjøre det på trikken, i prøverom og når jeg står i kø på apoteket. Ikke bry deg om hva de pripne tantene under her sier, onanisten! Ikke bry deg om dem!

Ja, det blir vel mye av den slags handlinger nå når du ikke har sigaretten i hånda.

Går det bra?

Det virker som om alle svarene er skrevet av kvinner og disse tar sterk avstand fra dette. De ser på personer som gjør slikt som patetiske griser. De blir kvalme osv osv.

Men hadde det vært en kvinne som hadde onanert slik at menn så det så hadde de nok bare sett på det som opphissende og noe fint.

Hvorfor er det så stor forskjell på menn og kvinner? Hvorfor kan ikke kvinner se en naken mann og se noe fint?

Og det er jo et paradoks at dersom en kvinne ser en naken mann så er han en blotter, men dersom en mann ser en naken kvinne så er han en kikker.....

Jeg synes ikke du virker så smart, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...