Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

16

• naiv

9

• Zirine

7

• avil

6

Mest aktive i denne tråden

Ja, det blir vel mye av den slags handlinger nå når du ikke har sigaretten i hånda.

Går det bra?

Jada, i dag har jeg onanert sju ganger. Kan ikke la være etter maten, når jeg snakker i telefonen og når jeg venter på bussen. Bør jeg begynne å røyke igjen, tror du?

Jeg synes ikke du virker så smart, jeg.

Men du må innrømme at det er noe i det han sier.

Det er trossalt få her som hadde klaget over at en jente befølte seg selv til en orgasme på en kafè.

Forskjellen er likevel vesentlig. Gutter sprutter ofte litt lenger enn jenter.

Gjest oppgitt og lei

Eller dressingen til Kebab Kongen i byen.

(Når de kjørte kebab-tester i byen fant de ut at de runka i kebaben sin! Dette er helt sant, sto i landets aviser).

Ja,og magepumping viste at noen hadde fått kebab derfra som inneholdt 7 forskjellige typer sæd.

For slikt sjekker dem jo automatisk for-ikke sant?

Og,spesielt med tanke på hvor enkelt det er å få dna tester.Jeg mener,det var jo fort gjort med Viggo Kristiansen og han andre å få dna prøvene i retur fra usa!!!

URBAN LEGENDS er det!!!!!!!

Annonse

Eller dressingen til Kebab Kongen i byen.

(Når de kjørte kebab-tester i byen fant de ut at de runka i kebaben sin! Dette er helt sant, sto i landets aviser).

Uff...Glad eg ikkje spiser Kebab, etter nærmere ettertanke så tror eg att "Thousand Island" dressingen ikkje er så verst !

:-)

Innlegget under (oppgitt og lei) er sikkert til deg !

Mvh

Ja,og magepumping viste at noen hadde fått kebab derfra som inneholdt 7 forskjellige typer sæd.

For slikt sjekker dem jo automatisk for-ikke sant?

Og,spesielt med tanke på hvor enkelt det er å få dna tester.Jeg mener,det var jo fort gjort med Viggo Kristiansen og han andre å få dna prøvene i retur fra usa!!!

URBAN LEGENDS er det!!!!!!!

Jeg sa da ikke at de sjekket magesekken til diverse skapninger, men at de sjekket KEBABEN.

Du har hørt om best i test konkurranser hvor man sjekker innholdet, kvaliteten på kjøttet, råvarene, osv?

Vel.. Kebab Kongen, et sted hvor jeg spiste kebab omtrent hver helg for noen år siden, måtte som følge av dette stenge shappa.

Det var anmeldelser og alt, og det sto både i VG og Dagbladet, samt at det var i nyhetene på tv en periode.

Urband legend er det i hvertfall ikke.

Da har jeg et forslag til variant: stikk bort til dama i disken og spør om du kan får lov til å tenke på henne når du onanerer. Det slår sikkert an.

Vi gutta er annerledes enn jentene på dette området.

Hadde en dame kommet bort til meg og spurt om det var ok at hun tenkte på meg når hun onanerte, så hadde jeg smilt lykkerlig fra øre til øre, resten av den dagen.

Du skal aldri se bortifra at jeg hadde tatt meg en runk ved minste mulighet, også.

Gjest oppgitt og lei

Jeg sa da ikke at de sjekket magesekken til diverse skapninger, men at de sjekket KEBABEN.

Du har hørt om best i test konkurranser hvor man sjekker innholdet, kvaliteten på kjøttet, råvarene, osv?

Vel.. Kebab Kongen, et sted hvor jeg spiste kebab omtrent hver helg for noen år siden, måtte som følge av dette stenge shappa.

Det var anmeldelser og alt, og det sto både i VG og Dagbladet, samt at det var i nyhetene på tv en periode.

Urband legend er det i hvertfall ikke.

Bonzaikattene gikk så langt at FBI ble koblet inn.Tror du ikke media lar seg lure de og?

Annonse

Bonzaikattene gikk så langt at FBI ble koblet inn.Tror du ikke media lar seg lure de og?

Trust no one.

Jeg håper du ser forskjellen i galskapen. En fyr blir anmeldt for dette, nekter ikke for at en av hans ansatte har gjort det, må stenge shappa, og så sammenligner du det med disse kattene?

Utrolig...

Gjest oppgitt og lei

Trust no one.

Jeg håper du ser forskjellen i galskapen. En fyr blir anmeldt for dette, nekter ikke for at en av hans ansatte har gjort det, må stenge shappa, og så sammenligner du det med disse kattene?

Utrolig...

Dette er å lese om på siden med Urban Legends.

Dette er å lese om på siden med Urban Legends.

Jeg tror isåfall ikke noe på den siden, da jeg personlig har sett næringsmiddelfolka sitte i beste sendetid på nyhetene og fortelle om hva de fant.

Man får ikke disse gutta til å lyve på denne måten. Det er mulig det funker i USA, men jeg tviler på at noen risikerer jobbene sine for noe sånt i Norge.

Gjest oppgitt og lei

Jeg tror isåfall ikke noe på den siden, da jeg personlig har sett næringsmiddelfolka sitte i beste sendetid på nyhetene og fortelle om hva de fant.

Man får ikke disse gutta til å lyve på denne måten. Det er mulig det funker i USA, men jeg tviler på at noen risikerer jobbene sine for noe sånt i Norge.

Helt greit.legger meg flat for dine meninger jeg.bare rart manhar lest om det på diverse sider før det ble vist i norsk media:-)Samme historie etc.snodige saker.

Helt greit.legger meg flat for dine meninger jeg.bare rart manhar lest om det på diverse sider før det ble vist i norsk media:-)Samme historie etc.snodige saker.

Sant nok, det høres jo unektlig litt merkelig ut.

Men at norske myndigheter pga en spøk skulle stenge en kebabshappe og henge ut Kebab Kongen (som jo var en kjent kebab-fyr i byen..) i landets aviser, det høres noe tvilsomt ut :)

Er jo mulig at kebab-folka også har lest historien på nett og fått griller i hodet. Eller dårlige ideer, ugler i mosen og hunder begravet. Altså ble inspirert til å runke i kebaben.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...