Gå til innhold

er det mulig for meg??

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

det jeg lurer på er om at det er mulig for meg å bli gravid på naturlig måte.

jeg er 24 år har hatt 4 icsi beh.pga nedsatt sædkvalitet hos mannen.under hvert forsøk i trondh.har de fått ut mange egg(ca 20) mange har delt seg og vi får tilbake 2 flotte egg.alt ser liksom bra ut.men...da kommer problemene-eggene vil ikke feste seg,forholdene i livmoren har vært veldig bra ifølge legene der(ultralyd)

er det forhold ved meg som gjør at graviditet ikke er mulig?

vil også si at de progesteron kapslene som jeg skulle ta hver dag gjorde meg dårlig.følte at underlivet mitt trakk seg sammen etter hver gang jeg satt inn 2 kapsler.kan jeg ha hatt en reaksjon med legemiddelet?

mitt store spørsmål er altså:er graviditet umulig må naturlig måte?er ikke akuelt med flere infertilitetsbeh.eller er eneste måten for oss å få barn på adopsjon?

det er faktisk et sjokk for meg dette,er 24år og ikke får barn!!

hilsen trist og tenkende barnløs fremtid....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56827-er-det-mulig-for-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg leste innlegget ditt og fikk så lyst å svare deg. Jeg har samme problem som deg, dårlig sædkvalitet hos mannen, men i tillegg har jeg pco. Legen sa at det var ikke realistisk og tenke at vi kunne bli gravid på naturlig måte når jeg spurte. Men jeg har vært gravid 2 ganger før og er nå gravid for 3 gang på naturlig måte på tross av det legen fortalte. Så det er ingenting som er umulig her i verden!!!

Jeg ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56827-er-det-mulig-for-meg/#findComment-236899
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Hei

Jeg leste innlegget ditt og fikk så lyst å svare deg. Jeg har samme problem som deg, dårlig sædkvalitet hos mannen, men i tillegg har jeg pco. Legen sa at det var ikke realistisk og tenke at vi kunne bli gravid på naturlig måte når jeg spurte. Men jeg har vært gravid 2 ganger før og er nå gravid for 3 gang på naturlig måte på tross av det legen fortalte. Så det er ingenting som er umulig her i verden!!!

Jeg ønsker deg lykke til.

tusen takk for oppmuntrende svar.

har dere noen gode råd for hvordan det kan klaffe for oss også?

hva gjorde dere?

uff og uff.......føler nesten at eneste grunnen for å ha sex er å lage barn,og det blir jo helt feil..

er du langt på vei da?hva er pco?

legene hadde vel funnet ut om jeg hadde pco?

vennlig hilsen barnløs....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56827-er-det-mulig-for-meg/#findComment-237047
Del på andre sider

hva gjorde dere?

uff og uff.......føler nesten at eneste grunnen for å ha sex er å lage barn,og det blir jo helt feil..

Eneste måten å få det til er vel og prøve?

Prøve, prøve, prøve....

Er vel ikke det verste det vel?

Du vet, øvelse gjør mester ;-)

Ønsker dere lykke til med å få barn!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56827-er-det-mulig-for-meg/#findComment-237658
Del på andre sider

hva gjorde dere?

Pco er mange cyster på eggstokkene (Poly cystc ovary) det fører til at jeg har veldig sjeldent eggløsninger og dermed også mens.

Du har nok ikke dette fordi da hadde legene sett det på ultralyd.

Det eneste er å prøve, prøve og atter prøve og ikke gi opp, ligge høyt med beina etter samleie, ikke stresse. Og treffe akkurat på eggløsningsdagen og kanskje ha samleie flere ganger denne dagen, og før og etter denne dagen. Uff dette ble sikkert dumt, men du må ikke gi opp håpet :-)))

Jeg er ikke mer enn 5 uker på vei, så det er fortsatt veldig tidlig.

Ønsker deg alt vel fremover.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56827-er-det-mulig-for-meg/#findComment-238043
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...