kie Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Fortell! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nei, jeg er ikke helt sikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Fortell! Nei, det er jo en gjettekonkurranse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nei, jeg er ikke helt sikker. Hvorfor tror du da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hvorfor tror du da? Hæ? Hvorfor jeg tror? Har du solstikk? Men jeg kan jo fortelle deg _hva_ jeg tror: Du har naglet henne fast til torturbordet ditt?...eller noe i den duren? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hæ? Hvorfor jeg tror? Har du solstikk? Men jeg kan jo fortelle deg _hva_ jeg tror: Du har naglet henne fast til torturbordet ditt?...eller noe i den duren? Jeg har ikke rukket å få solstikk, for jeg har akkurat stått opp. Svaret ditt var litt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har ikke rukket å få solstikk, for jeg har akkurat stått opp. Svaret ditt var litt feil. Åja. Nei, da veit jeg ikke. Får man premie hvis man retter riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hva ble det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naiv Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har hun født? Eller feirar ho geburtsdag heile tri dagar til ende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Line Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Nei, det er jo en gjettekonkurranse. Jeg sier som Carma...hva ble det? Eller ligger hun langflat etter en hard bursdagsfeiring? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
molli Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Feirer vel fødselsdagen sin sammen med sin utkårede på et pc-løst sted, tenker jeg ? Og så er hun for fyllesyk til å sitte oppreist på en stund etterpå...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kie Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Nei, det er jo en gjettekonkurranse. Vet du, jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting som skulle unnskylde DOL fravær, så samme hva det er har jeg en høne å plukke med nanna. Så det så! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neuni Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 no kjenner ikkje eg til nannas sivilstand - men kanskje ho har fått hatt seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Åja. Nei, da veit jeg ikke. Får man premie hvis man retter riktig? Ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har hun født? Eller feirar ho geburtsdag heile tri dagar til ende? Feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg sier som Carma...hva ble det? Eller ligger hun langflat etter en hard bursdagsfeiring? Nei, takk, ingen av delene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hva ble det? Noe hestelignende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gyrken Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Helten har sannsynligvis massert henne så mye at hun ikke klarte å stå opp i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Feirer vel fødselsdagen sin sammen med sin utkårede på et pc-løst sted, tenker jeg ? Og så er hun for fyllesyk til å sitte oppreist på en stund etterpå...:-) Feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Vet du, jeg kan faktisk ikke komme på en eneste ting som skulle unnskylde DOL fravær, så samme hva det er har jeg en høne å plukke med nanna. Så det så! Enig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.