Lionn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Stakkars nanna, sier nå bare jeg....... *tørker opptil flere tårer, på nanna sine vegner* Du er altfor sentimental, livato. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja, men det er en del år siden. Hehe... Jaja, godt ment. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg vet tanken høres helt vill ut for oss andre - men det kan jo tenkes hun har fått seg et liv? Altså i RL. Eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Svigermonster nå igjen? Tilnærma svigerdatter, nå er det jeg som monstrer meg, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg vet tanken høres helt vill ut for oss andre - men det kan jo tenkes hun har fått seg et liv? Altså i RL. Eller? Feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hun har stukket av til varmere strøk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hun har stukket av til varmere strøk. Nei, hun liker ikke varme. Svaret ligger denne tråden og premien er allerede delt ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
musikeren Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Skal man tippe at det ligger noe seksuelt bak? Og at du er sur siden du ikke fikk være med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Skal man tippe at det ligger noe seksuelt bak? Og at du er sur siden du ikke fikk være med? Feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg vet at løva kjeder seg jeg:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hun ble truffet av lynet! Ikke verst, ikke verst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Hun har sikkert fått en ny dippedutt av helten. Jeg gjorde forsåvidt det også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Ikke verst, ikke verst. Å jassågitt. Såpass? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg føler meg beæret, Lion - en FU om meg??? *tørker en tåre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Å jassågitt. Såpass? :-) Mm! :-Þ Reprise følger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Mm! :-Þ Reprise følger! Å dæven.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Å dæven.... ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg tror hun er på fjellet sammen med elskeren sin for å se på at hesten hun fikk i gebursdagsgave av ham føder ;-) Hehe - det var vel dagens beste forslag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg vet at løva kjeder seg jeg:o) Nei, det gjør jeg ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionn Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Jeg føler meg beæret, Lion - en FU om meg??? *tørker en tåre* Det er velfortjent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.