Gjest Sidsel i FUB Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ja da skriver vi juni måned og det er som kjent verdens første internasjonale måned for infertile, eller World Infertility Month. FUB hadde håpet å lage mange markeringer i løpet av måneden, men pga. stort press på styremedlemmer og manglende engasjement fra medlemmer og andre ufrivillig barnløse blir det et litt mindre omfangsrikt program, men vi kan nevne: * stand på Sandefjords største apotek i dag 1. juni * seminar i Oslo (arr FUB Oslo/Akershus) * seminar i Rogaland (arr FUB Rogaland) * seminar på Rikshospitalet (arr Riksen) Kanskje det dukker opp andre ting etterhvert (spesielt på de øvrige klinikkene). VI skal forsøke å holde dere oppdatert via FUBs hjemmesider. Som dere kanskje forstår så sliter vi FUB for tiden med litt manglende motivasjon og engasjement, samt litt skuffelse over ditto fra våre medlemmer og andre ufrivillig barnløse. Vi får håpe at egenbetalingssaken ordner seg til revidert statsbudsjett - hvis vi må på en ny kamp til høsten tror jeg vi sitter igjen med null personer i styret og ingen forening..... Og det ville vel være for leit! Med ønske om en god infertilitetsmåned! PS. For de som er interessert i den nye bioteknologiloven - det skal være et seminar om den 4. juni - se www.bioteknologinemnda.no 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56866-wim-er-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dipsey Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei Sidsel! Jeg vil bare si at vi er medlem i Fub, og vi synes dere har gjort og gjør en fantastisk jobb!!! Vi har vært medlemmer siden Jan 02, og kommer til å være det ei lang stund fremover.....stå på!! Krysser alt jeg har av ledd for at egenbetalingssaken skal bli normal....Vi skulle egentlig starta i Jan 02, MEN.......og økonomi til det nå har vi DESVERRE ikke... Ha en god dag... kos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/56866-wim-er-her/#findComment-237155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.