Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Jeg lurer på noe: Liker dere gutter å gi oss jenter oralsex? Syns dere vi smaker godt?, Lukter godt?, og syns dere en vagina er fin å se på? Opphissende? Bare lurer, har hittil ikke latt typene mine gi meg oralsex, fordi jeg lurer på om det smaker vondt osv...Selv om jeg absolutt kan tenke meg at det er deilig... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Noen lukter/smaker ingenting, noen godt og noen smaker pyton! Fin å se på ? Tja...Noen har designer mus mens andre har noe lefselignende greier ! :-) 0 Siter
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Noen lukter/smaker ingenting, noen godt og noen smaker pyton! Fin å se på ? Tja...Noen har designer mus mens andre har noe lefselignende greier ! :-) Men liker dere det? Er det godt? Opphissende for deres egen del og? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Men liker dere det? Er det godt? Opphissende for deres egen del og? Ja! Som regel. *Nikker iherdig* :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 1. juni 2002 Skrevet 1. juni 2002 Vil ikke si det smaker så mye, men det lukter og ved vanlig renslighet og du ikke lider av noen sykdom, så lukter det godt. Noen lukter nesten ikke noe, andre sterkere og noen litt søtlig, med andre ord det varierer. Hver enkelt jente kan også ha litt mer lukt når de nærmer seg mensen. Selvsagt liker vi å gjøre dette, vi gjør det ikke bare for jentenes skyld, men også fordi vi menn liker det og synes det er opphissende. Du aner ikke hvor godt det er ligge der å se oppover en jentekropp, se ett kjønn som blir gnidd mot deg, magen, brystene og ett nytelsesfullt ansikt og høre godlydene. Joda, for oss menn så må jeg si dette virkelig er å anbefale:-))) Du må nok la dine partnere få slippe til:-))) 0 Siter
Zaphirax Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Men liker dere det? Er det godt? Opphissende for deres egen del og? Det viktigste er renslighet, da er det alltid opphissende og godt. Ingenting er verre enn å slikke ei som ikke har vasket seg på et par-tre dager. Er jo også en fordel at det ikke er alt for mye hår der, er ikke så behagelig å få dem i halsen. 0 Siter
Gjest Farao Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Smak og lukt varierer veldig. Min nåværende kan jeg rett og slett ikke holde tunga unna, mens min forrige ikke smakte så bra - og da var jeg ikke så ivrig. Har også hatt ei som det rett og slett bydde i mot å slikke. 0 Siter
Gjest andreasfrstad Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Men liker dere det? Er det godt? Opphissende for deres egen del og? Liker det,,,elsker det,,finnes ikke noe bedre enn å slikke ei mus, virkelig bruka tunga både på klitten og inni musa,,du burde prøve det... 0 Siter
Gjest PiltN Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hvis jeg skal slikke en jente, må jenta være barbert. tanken på at det kansje er tiss som henger igjen etter et toalett besøk er kvalmende. Et unntak er hvis jenta er nydusjet, for da er jo musa nyvasket;) 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hvis jeg skal slikke en jente, må jenta være barbert. tanken på at det kansje er tiss som henger igjen etter et toalett besøk er kvalmende. Et unntak er hvis jenta er nydusjet, for da er jo musa nyvasket;) Gammal er du, da? 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Noen lukter/smaker ingenting, noen godt og noen smaker pyton! Fin å se på ? Tja...Noen har designer mus mens andre har noe lefselignende greier ! :-) Hææærrrregud, Geir... For en språkbruk 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Noen lukter/smaker ingenting, noen godt og noen smaker pyton! Fin å se på ? Tja...Noen har designer mus mens andre har noe lefselignende greier ! :-) Hi-hi-hiiii, meld deg inn i klubben, jeg har også fått irettesettelse av favn. Det var noe med ei myr.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hi-hi-hiiii, meld deg inn i klubben, jeg har også fått irettesettelse av favn. Det var noe med ei myr.... He,he...Ok, da er det vel du som er formann da !? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hææærrrregud, Geir... For en språkbruk Kom bare ikkje på noe bedre i farten ! *gliser* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Det å slikke en jente skikkelig, virkelig bruke all min ekspertise på området - min ekstreme dyktighet, det er nok noe av det beste jeg vet. Men selv om jeg ville ordlagt meg annerledes en PiltN under her, så er jeg enig i at jeg foretrekker dem shava. Ekstrem bush er dumpe-grunn. 0 Siter
favn Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hi-hi-hiiii, meld deg inn i klubben, jeg har også fått irettesettelse av favn. Det var noe med ei myr.... Ja, pass dere... Grrr. Her skal vi ikke bli vulgære. Urph. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 He,he...Ok, da er det vel du som er formann da !? I presume. Men den med tunga har jeg ikke fått kreditt for... hmmm husker jeg den ? 0 Siter
Altman Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Noen lukter/smaker ingenting, noen godt og noen smaker pyton! Fin å se på ? Tja...Noen har designer mus mens andre har noe lefselignende greier ! :-) hehehe.... designermus. Kult uttrykk! "Hmm, jeg ser du har ei Gucci-mus" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.