Gå til innhold

streken litt sterkere i dag....

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Hei!

Den anonyme igjen ( tør ikke bruke navn enda) I dag tok jeg en ny rfsu test, streken var litt sterkere i dag, men fortsatt svaaaaak. Gemalen slapp og studere testen så grundig som igår for å se streken. I dag så han den med en gang.

i morgen går jeg til legen og vil ta blodprøve, orker ikke dette presset lenger. For hvis jeg har blitt gravid nå, så er det intet mindre enn et mirakel.

klem fra en anspent

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/56945-streken-litt-sterkere-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg er veeldig spent på "hvem" du er, kan du ikke røpe det nå dah !!

Du har jo testet positivt!!

Er så nysgjerrig, men uansett, gratulerer med pos. test, og lykke til videre. Håper alt er som det skal :-)

Klem fra

Heisan!

Skal avgårde og kjøpe flere tester til imorgen. Du skjønner det er så mange som vet hvem jeg er under mitt nick, derfor vil jeg være helt sikker..... Men TUSEN TAKK for at du har troa på at det er positivt, det har nemlig ikke jeg i det hele tatt. På cb får jeg nemlig bare skyggestrek, men på rfsu så ble streken litt sterkere i dag. Jeg tilbringer hele dagen med en kjær og god veninne i tlf. og hun sa at "du får ikke positiv test uten at du har hcg i kroppen" Skulle ønske jeg kunne tro henne..... Så det kan jo kanskje ikke bare være innbilt???

Uansett jeg kommer tilbake med nick.

klem

Heisan!

Skal avgårde og kjøpe flere tester til imorgen. Du skjønner det er så mange som vet hvem jeg er under mitt nick, derfor vil jeg være helt sikker..... Men TUSEN TAKK for at du har troa på at det er positivt, det har nemlig ikke jeg i det hele tatt. På cb får jeg nemlig bare skyggestrek, men på rfsu så ble streken litt sterkere i dag. Jeg tilbringer hele dagen med en kjær og god veninne i tlf. og hun sa at "du får ikke positiv test uten at du har hcg i kroppen" Skulle ønske jeg kunne tro henne..... Så det kan jo kanskje ikke bare være innbilt???

Uansett jeg kommer tilbake med nick.

klem

Din venninne har rett !!!! Det er ikke mulig å IKKE være gravid dersom testene viser streker. Bare en antydning til skygge er nok. RFSU gir utslag tidligere enn CB, så derfor dette resultatet som du har fått.

Det eneste man må huske på er jo dette med grav. utenfor livmor og tidlig abbort, så før man slipper gleden heelt løs bør man vente på hcg-nivået fra blodprøve.

Jeg tror jeg tør å gratulere deg litt forsiktig, og gleder meg til å få vite hvem du er :-)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...