Gå til innhold

øyekrem - trenger gode råd

Anbefalte innlegg

Gjest blåmann

Jeg etterlyser råd om en GOD øyekrem.

Jeg blir lett blå, og får stoooore poser under øynene...

Trenger altså tips om øyekrem som drenerer væske, samt minsker blå ringer. Har ømfintlig hud i tillegg...

(jeg har prøvd Dior og Clinique, men synes ikke de er gode til annet enn å gi fukt)

Er det noen der ute som har prøvd en eksepsjonell god øyekrem som vil dele dette med meg?

blir storveis takknemlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/5697-%C3%B8yekrem-trenger-gode-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisan

vil gjerne dele min begeistring for favorittøyenkremen min. Den er veldig god!!!!!!!

Merket er biotherm og heter "hydra detox yeux" Den hjelper mot poser og ringer undrer øynene og passer for følsom hud :0) Prøv hydra detox ansiktsmaske i samme serie. Den er helt fantastisk som resten av serien.

Håper du blir like fornøyd som meg:=)

heisan

vil gjerne dele min begeistring for favorittøyenkremen min. Den er veldig god!!!!!!!

Merket er biotherm og heter "hydra detox yeux" Den hjelper mot poser og ringer undrer øynene og passer for følsom hud :0) Prøv hydra detox ansiktsmaske i samme serie. Den er helt fantastisk som resten av serien.

Håper du blir like fornøyd som meg:=)

Er så enig med knott, atte! :-)

Hjelper bra mot poser og blåe ringer!

Gjest Christian Anker, lege

Jeg kjenner dessverre ikke til at det finnes noen kremer som påvirker poser eller blå ringer under øynene bortsett fra dekkremer.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...