Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle samen!

Har vært til min første UL etter 8 dager på sprøyter. 3 egg på den ene siden og 2-3 bitte små på den andre siden. Akkurat det samme som sist (da fikk jeg ut 5 egg).

Må si jeg ble litt skuffet siden jeg har økt dosen fra 150 IE puregon til 225 IE Menogon. Skal ta sprøyter i noen dgr. til. Er liksom så klar til å dra til Maigaard og Århus nå! Tror dere at det kan poppe opp noen flere egg? Er det noen av dere som har opplevd noe av det samme etter å ha økt dose? Lykke til alle sammen og gratulerer til dere som har testet positivt!!

Klem kul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57087-%C3%A6sj-f%C3%A5-eggposer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kul!

Jeg hadde heller ikke så mange egg denne gangen. Hadde 6 på UL på sprøytedag 8, på dag 10 hadde det dukket opp 3 til, men de ble aldri store nok til at de kunne befruktes.

MEN: som alle sa til meg: det er ikke kvantiteten som teller, du skal ha MANGE supre egg dersom du har noen til overs til frysing. Krysser fingre for at det finnes etpar gullegg blant dine 5 - mange sier at kvaliteten er bedre når det er få egg.....hvis det kan være noen trøst....

Håper eggposene dine snart er store nok til å sette el-sprøyta. Ønsker deg lykke til videre med forsøket.

Stor klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...