Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Her er en liten oppdatering fra meg:

Har igjen hatt en vellykket tur til Århus, så får vi se hva resultatet blir denne gangen! Maigaard tok ut 8 egg, hvorav 3 var umodne, 2 ikke lot seg befrukte, ett ble feil befruktet, men: to ble befruktet og delte seg som de skulle. De hadde delt seg i 8 på dag 3, og det ble utført "hatching" før tilbakesetting. Dette er like spennende hver gang!!!

Ang. eggkvaliteten så var den ikke helt topp, men de hadde absolutt tro på eggene. Får vel bare innse at det er slik mine egg er - vi har jo tidligere bevist at det kan bli barn av de.

Har faktisk en veldig god følelse denne gangen, har hatt mye mer ro rundt dette forsøket. Har vært avslappet, og uten bivirkninger av hormonene. Er nå på rugedag 3, og skal teste fredag 14.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei venus!

Ja, dette er spennende tider! Jeg skal teste torsdag 13. Satte tilbake egg på lørdag. VAr desverre bare ett brukbart som ble satt tilbake på dag 2. Det hadde da delt seg i 5. Men ett er bedre enn ingen....

Jeg er lit usikker på hvordan jeg skal forholde meg eter tilbakeseting. ar stort sett ligget på sofaen i to dager nå, men lurte på om jeg skulle gå meg en tur i dag, skal jo på jobb i morgen. Hva slags beskjeder har du fått?

Ønsker deg lykke til med ventingen og resultatet!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/#findComment-239043
Del på andre sider

Hei venus!

Ja, dette er spennende tider! Jeg skal teste torsdag 13. Satte tilbake egg på lørdag. VAr desverre bare ett brukbart som ble satt tilbake på dag 2. Det hadde da delt seg i 5. Men ett er bedre enn ingen....

Jeg er lit usikker på hvordan jeg skal forholde meg eter tilbakeseting. ar stort sett ligget på sofaen i to dager nå, men lurte på om jeg skulle gå meg en tur i dag, skal jo på jobb i morgen. Hva slags beskjeder har du fått?

Ønsker deg lykke til med ventingen og resultatet!

Hei på deg!

Delt seg i 5 på dag 2 er jo supert!!! Da skal vi teste ca. samtidig, vi får oppdatere hverandre etterhvert som symptomene kommer - for de kommer ALLTID og lurer oss til å tro vi er gravide! Jeg kommer nok også til å teste den 13., eller den 12.......vi får se....

Det er nok lurt å slappe av etter innsetting - men ikke bli for passiv! Livmoren trenger blodgjennomstrømning for at egg(ene) skal ha det bra. De fester seg nok i dag på oss begge - enig? Hos Maigaard sa de lev som normalt, ha gjerne sex om man har lyst. Det du skal unngå er stress!

Lykke til, Blått!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/#findComment-239050
Del på andre sider

Lykke til til deg også, TK, når skal du teste? Hvilken rugedag er du på?

Takk for hilsning, forresten!

Klem fra

Hei på deg, kjære Venus!

Gratulerer med de 2 små i magen! Er sikker på at det går bra for dere denne gangen. Føler det liksom på meg ;o)

Har du hatt "hatching" på eggene tidligere? Måtte dere betale noe ekstra for det? Leste nettopp at Pus hadde testet positivt, og hun hadde også hatt "hatching" på sine egg! Kanskje jeg må prøve det neste gang!

Selv går jeg og venter på mensen! Onsdag er det 6 uker siden jeg mistet og hadde utskrapning. De sa mensen skulle komme etter 4-6 uker, så den er nok like om hjørnet. Regner med å reise til Maigaard i juli eller august. Begynner faktisk å glede meg til å komme igang igjen :o)

Venus, jeg skal krysse alt jeg har for deg!!!!!!!! Gleder meg så til glàmelding fra deg :o))

Kos deg og slapp av i rugetida!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/#findComment-239173
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, Venus!

Vil bare ønske deg lykke til i rugeperioden og krysser alle fingre for at enten det ene eller begge eggene fester seg. Kan jo bli for mye av det gode hvis det viser seg å være tvillinger, for jeg husker vel riktig i at dere har et barn fra før som også er laget på IVF-vis.

Uansett - jeg ser fram til å lese her inne om halvannen uke og se at overskriften blir TO BLÅ!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/#findComment-239308
Del på andre sider

Hei på deg, kjære Venus!

Gratulerer med de 2 små i magen! Er sikker på at det går bra for dere denne gangen. Føler det liksom på meg ;o)

Har du hatt "hatching" på eggene tidligere? Måtte dere betale noe ekstra for det? Leste nettopp at Pus hadde testet positivt, og hun hadde også hatt "hatching" på sine egg! Kanskje jeg må prøve det neste gang!

Selv går jeg og venter på mensen! Onsdag er det 6 uker siden jeg mistet og hadde utskrapning. De sa mensen skulle komme etter 4-6 uker, så den er nok like om hjørnet. Regner med å reise til Maigaard i juli eller august. Begynner faktisk å glede meg til å komme igang igjen :o)

Venus, jeg skal krysse alt jeg har for deg!!!!!!!! Gleder meg så til glàmelding fra deg :o))

Kos deg og slapp av i rugetida!

Klem fra

Takk skal du ha, Trollmor! Jeg er fortsatt avslappet, og har tro på kombinasjonen hatching og reflexologi. I tillegg ble vi en ekstra natt i DK denne gangen for å slappe av. Hos Maigaard kostet ikke hatchingen noe. Jeg snakket med sykepleier og laboratoriedamen etter uttaket, spurte om de trodde det hadde noe for seg, og det var de positive til å utføre. Eggene ble hatchet 1 time før innsetting.

Dette blir spennende!!!

Du kommer selvfølgelig snart etter, Trollmor, med spraying og sprøyter.....og 2 blå......vi må jo holde statistikken oppe, fint at andre Maigaard-farere har lyktes i løpet av våren.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57100-da-er-vi-tilbake-igjen/#findComment-239514
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...