Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg oppfordrer kjæresten min til å dele sine fantasier med meg, men hun er ikke særlig villig til det. I går fortalte hun meg at hun aldri fantaserer om oss, men at hun fantaserer mye om andre menn. Det skal sies at sexlivet vår er forholdsvis kjedelig og at vi har lite sex ca. 1-2 ganger i mnd. Hun fortalte at hun fantaserer om en felles bekjent av oss og jeg merket at jeg ble sjalu, men ville ikke vise det siden det å dele fantasier kanskje ville hjelpe oss... Hun var kåt da hun fortalte det, men hun mistet raskt interessen og det ble ikke noe allikevel.... Jeg har snakket med henne om at jeg synes vi har lite sex. Hun fortalte meg at hun ikke synes jeg er attraktiv for henne lenger. Noe jeg synes var utrolig sårende.

Jeg føler at jeg gjør alt for forholdet. Jeg trener og prøver å holde meg i form, jeg føler at jeg er oppmerksom, tar initiativ, prøver å kommunisere med henne men hun er liksom i sin egen verden og jeg synes hun blir veldig selvopptatt. Hvis jeg ønsker å bruke tid på meg selv blir hun sur for det, siden det er såpass liten tid til familien allerede. Det skal sies at vi stort sett har et meget godt forhold, kommer bra overens og krangler ikke mer en andre. (tror jeg). Det som plager meg nå er at jeg føler meg sjalu. (Mener selv at jeg har god intuisjon) Dette er en ny følelse og noe jeg ikke liker. Jeg lurer på om hun kanskje har et forhold på si, siden vi nå har et så dårlig sexliv, noe som var bra tidligere.

Blir ganske frustrert av dette men vi har barn så jeg ønsker ikke å bryte ut, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre...

Kommentarer mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57141-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når hun sier rett ut at hun ikke er tiltrukket av deg lenger, men derimot tenner på andre menn, har dere, og særlig hun, et stort problem.

Det første du bør gjøre er å fortelle henne hvor sårende dette er for deg.

På en annen side er det vanlig at kvinner (i alle fall gjør jeg og de fleste jeg kjenner det) fantaserer om andre menn enn partneren uten at det betyr noe som helst. Dette gjelder både i et langvarig forhold og når man ikke har vært sammen så lenge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57141-frustrert/#findComment-239332
Del på andre sider

Gjest Shallow_Hal

Det får være måte på. Det høres ikke ut som om hun har igjen noen respekt for deg i det hele tatt. Og om ikke det er grunn til å si klart ifra om oppførselen hennes, da vet ikke jeg...

Hun har åpenbart gått lei, og har begynt å se på deg som stakkarslig, som hele tiden forsøker. Jeg har set det før i kvinner.

Vi forsøker å være oppmerksomme, og vise henne hva vi føler og får forakt i retur. Det er egentlig deres eget problem! For så snart de finner ut hva som faktisk er på den andre siden, så angrer de seg.

Kast henne ut , og som de sier på tv; "Se hva som skjer...!"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57141-frustrert/#findComment-239779
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...