Hilde29 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Aller først : TUSEN TAKK for varmende ord!!! Først til Unni : Jeg kjenner meg igjen i historien din (helt opp til graviditeten:-) ) Jeg vet heller ikke hvorfor vi ikke bare fortsatte når vi var i systemet....eneste grunn var at jeg ikke orket mer... Det er alltid godt å høre om mennesker det går bra med. Jeg og min forlovede har vært sammen i over ti år,og har aldri noensinne brukt prevansjon...så det har tatt en stund kan du jo si!!! Håper bare at det er som med dere :-) Så til Yogi og Ylvi : Dette er kansje STEIN dumt men...jeg var ganske mye innom her for et par år siden,da traff jeg noen herfra som var kjempe trivelige og vi hadde noen 'foreningskvelder' i ny og ne. Det var utrolig hyggelig,men etter en stund begynnte jeg og få hele 'prøvetida' i halsen..det gikk mindre bra mellom meg og han her hjemme...og da orket jeg ikke å treffe disse andre som hadde det bra,var forventningsfulle,var inni forsøk o.l. Dette er jeg så redd for skal skje igjen..derfor er jeg litt redd for å innvolvere meg..evnt. gå på seminar der jeg treffer andre o.l. Jeg innser at dette nok er utrolig tåpelig...men det er sånn jeg tenker for tiden.Skulle virkelig ønske at jeg kunne forandre det... Så til @skepott@ : Så flott at du er i sving med noe.Hvem går du til?Er det dr.Ørn? Hvorfor har du fått Glucophage?Er det kun for å gå ned i vekt? Mange spørsmål dette her :-) Igjen TUSEN TAKK . Stooor klem fra Hilde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
@skepott@ Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg skjønner godt at du ikke ønsker å holde kontakten med alle og høre at det går bra med "alle" etter hvert. Missforstå meg riktig, jeg ønsker at alle skal få ønsket sitt oppfylt !!!!! Det er ikke det. Selv har jeg ikke vært her inne så lenge, men jeg kjenner et stikk når innlegg som "to blå " dukker opp. Igjen : jeg er glad på alle sine vegne når dette skjer. Jeg føler at det blir mer og mer en besettelse at jeg "må få det til ". Ikke så lurt ettersom dette skal virke mot sin hensikt har jeg hørt. Jeg går ikke til Dr. Ørn. Jeg har foreløpig kontakt / går til kontroll til en lege på sykehuset. Dette fordi jeg har vært inne på sykehuset og fjernet noen syster. Det kom da frem at vi kanskje mått prøve å hjelpe litt for å komme igang. Jeg er ikke særlig overvektig ( 172, 80 ), men eggene skal vistnok få bedere kvalitet når en ikke er så tung : ) Når det gjelder dr. ørn så har jeg gått der tidligere, pga andre problemer. Følte ikke riktig at jeg klarte å komunisere med henne, men skal det bli nødvendig med engen gyn. etterhvert så vet jeg om en som holder til i hillevåg ( rett over posten), kommer ikke på hva han heter. Koz og klem.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/#findComment-239434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde29 Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg skjønner godt at du ikke ønsker å holde kontakten med alle og høre at det går bra med "alle" etter hvert. Missforstå meg riktig, jeg ønsker at alle skal få ønsket sitt oppfylt !!!!! Det er ikke det. Selv har jeg ikke vært her inne så lenge, men jeg kjenner et stikk når innlegg som "to blå " dukker opp. Igjen : jeg er glad på alle sine vegne når dette skjer. Jeg føler at det blir mer og mer en besettelse at jeg "må få det til ". Ikke så lurt ettersom dette skal virke mot sin hensikt har jeg hørt. Jeg går ikke til Dr. Ørn. Jeg har foreløpig kontakt / går til kontroll til en lege på sykehuset. Dette fordi jeg har vært inne på sykehuset og fjernet noen syster. Det kom da frem at vi kanskje mått prøve å hjelpe litt for å komme igang. Jeg er ikke særlig overvektig ( 172, 80 ), men eggene skal vistnok få bedere kvalitet når en ikke er så tung : ) Når det gjelder dr. ørn så har jeg gått der tidligere, pga andre problemer. Følte ikke riktig at jeg klarte å komunisere med henne, men skal det bli nødvendig med engen gyn. etterhvert så vet jeg om en som holder til i hillevåg ( rett over posten), kommer ikke på hva han heter. Koz og klem.... Heisann :-) Ja,det er vel det jeg tenker på også....men som deg så ønsker jeg ALLE her inne bare godt....og på en måte så er det jo kjekt at vi får se det går ann... Jeg gikk også til dr.Ørn tidligere,men følte på samme måte som deg!! Jeg fikk også Glucophage for overvekt..(og jeg er MYE mer overvektig enn deg!!) men det hjalp INGENTING for meg.Men jeg har hørt om folk det skal funke kjempebra for....så jeg håper det lykkes for deg!! Jeg vil absolutt ha kontakt med folk her inne...det er ikke det.(Jeg er en meget utadvent sjel...og elsker å treffe mennesker) Men jeg er bare redd for at de skal forlange for mye av meg!??! Høres det helt håpløst ut?? Er litt på tuppa om dagene,og har litt rare tanker...men slik er det vel bare. takk for at du svarte meg...koselig å høre fra deg! Hold meg oppdatert...ok? :-) Stor klem fra Hilde 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/#findComment-239599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unni Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Håper du ikke synest at det var påtrengende at jeg fortalde om vår historie. Det var bare så overraskende å kjenne seg igjen i det du skriver. Tror at det for enkelte kan høres uforståelig ut, men jeg skjønner iallefall godt at man kan føle det slik - siden jeg hadde lignende/samme tanker rundt dette. Vi hadde forøvrig vært ilag i 16 år da jeg ble gravid. I de årene brukte vi kun prevensjon i ett år. Regner likevel at vi var ufrivillig barnløse i ca. 12-13 år pga det var i de årene vi virkelig gikk inn for å prøve og få barn. Jeg ble faktisk gravid i en periode der vi innsåg at man kan ha ett fullverdig liv uten barn. I denne perioden åpnet jeg meg mer opp for omgivelsene. Husker spesielt at jeg fortalde historien vår til en kollega. Hun forstod selvfølgelig ingenting da jeg rett etterpå var gravid. Vi var heller ikke innstillt på adopsjon. Var innom og tenkte tanken, men var ikke modne for den prosessen heller. Håper som sagt at du ikke ble/blir støtt av det jeg skriver. Husker selv i vår tid som ufrivillig barnløse at det var ok å høre om andre som hadde greidd det mot alle odds, men på en måte angikk det ikke oss - for det var "de" og vi ville uansett ikke lykkes. Jeg hadde som sagt NULL håp om å lykkes. Du får ha lykke til - og vit at jeg tenker på deg ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/#findComment-239617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Jeg skjønner godt at du ikke ønsker å holde kontakten med alle og høre at det går bra med "alle" etter hvert. Missforstå meg riktig, jeg ønsker at alle skal få ønsket sitt oppfylt !!!!! Det er ikke det. Selv har jeg ikke vært her inne så lenge, men jeg kjenner et stikk når innlegg som "to blå " dukker opp. Igjen : jeg er glad på alle sine vegne når dette skjer. Jeg føler at det blir mer og mer en besettelse at jeg "må få det til ". Ikke så lurt ettersom dette skal virke mot sin hensikt har jeg hørt. Jeg går ikke til Dr. Ørn. Jeg har foreløpig kontakt / går til kontroll til en lege på sykehuset. Dette fordi jeg har vært inne på sykehuset og fjernet noen syster. Det kom da frem at vi kanskje mått prøve å hjelpe litt for å komme igang. Jeg er ikke særlig overvektig ( 172, 80 ), men eggene skal vistnok få bedere kvalitet når en ikke er så tung : ) Når det gjelder dr. ørn så har jeg gått der tidligere, pga andre problemer. Følte ikke riktig at jeg klarte å komunisere med henne, men skal det bli nødvendig med engen gyn. etterhvert så vet jeg om en som holder til i hillevåg ( rett over posten), kommer ikke på hva han heter. Koz og klem.... Kan det være Løkling du mener? Han holder til i Hillevåg. Bruker han som min faste gynekolog og han er utrolig koselig. Eldre mann med lang erfaring som gynekolog og fødselslege. Blir du gravid, så følger han og jordmoren som holder til i samme lokalet, deg opp under svangerskapet. Trygt og godt. ) Jeg tror allikevel at hadde jeg nå vært i starten av prosessen, så hadde jeg valgt en som jeg visste var mer spesialist på ufrivillig barnløshet. Dr. Bergh i Stavanger og Dr. Braut i Sandnes. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/#findComment-239750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ylvi Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Heisann :-) Ja,det er vel det jeg tenker på også....men som deg så ønsker jeg ALLE her inne bare godt....og på en måte så er det jo kjekt at vi får se det går ann... Jeg gikk også til dr.Ørn tidligere,men følte på samme måte som deg!! Jeg fikk også Glucophage for overvekt..(og jeg er MYE mer overvektig enn deg!!) men det hjalp INGENTING for meg.Men jeg har hørt om folk det skal funke kjempebra for....så jeg håper det lykkes for deg!! Jeg vil absolutt ha kontakt med folk her inne...det er ikke det.(Jeg er en meget utadvent sjel...og elsker å treffe mennesker) Men jeg er bare redd for at de skal forlange for mye av meg!??! Høres det helt håpløst ut?? Er litt på tuppa om dagene,og har litt rare tanker...men slik er det vel bare. takk for at du svarte meg...koselig å høre fra deg! Hold meg oppdatert...ok? :-) Stor klem fra Hilde Du trenger ikke være redd for at noen skal kreve noe av deg, det er ikke derfor FUB er der. Vi er her heller for å hjelpe! Men gjør som du føler for selv. Og lykke til videre i prosessen;o) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57161-skepottyogiylvi-og-unni/#findComment-239755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.