Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest mannebein

?????

Huff, når ser jeg at jeg har vært klønete til å uttrykke meg. Gjør et nytt forsøk.

Hvordan kan det forklares en mann ikke kan få ereksjon om han er sammen med kone/samboer, men kan få ereksjon om han er sammen med en annen kvinne eller "fikser det selv" ?

For da må det jo være vanskelig i forhold til kone/samboer ? Kan kone/samboer opptre slik at det gir mannen ereksjonsproblem eller er slikt kun å laste mannen for ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57182-impotens/#findComment-239853
Del på andre sider

Huff, når ser jeg at jeg har vært klønete til å uttrykke meg. Gjør et nytt forsøk.

Hvordan kan det forklares en mann ikke kan få ereksjon om han er sammen med kone/samboer, men kan få ereksjon om han er sammen med en annen kvinne eller "fikser det selv" ?

For da må det jo være vanskelig i forhold til kone/samboer ? Kan kone/samboer opptre slik at det gir mannen ereksjonsproblem eller er slikt kun å laste mannen for ?

Jeg tror ikke det er så enkelt at man kan skylde på ektefelle/samboer om man ikke får den opp med henne, men med andre.

Men at det er noe i forholdet dere imellom som må ordnes opp i, det synes ganske sikkert. En liten mistanke om hvor problemet ligger har du vel? Prøvd å snakke med henne om det? Hva med å snakke med en tredjepart? Sexolog kan man bli henvist til fra legen, men det kan jo være at ventetiden er lang, og uansett så må dere nok jobbe med hverandre og snakke sammen.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57182-impotens/#findComment-239916
Del på andre sider

Gjest Shallow_Hal

Jeg tror nok det hele ligger i hodet ditt..

Du tenker garantert annerledes når du er med henne, fremfor bare deg selv eller andre. Nervøsitet... Prestasjonsangst... Eller annet. 'Take your pick...!'

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57182-impotens/#findComment-240195
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...