pus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Hei kjære Sofie :-)) Jeg vil bare fortelle deg at jeg har satt umåtelig stor pris på din hjelp og informasjon gjennom disse årene (faktisk har det blitt år). Du har vært en uerstattelig støttespiller og inspirasjon. Jeg vil takke deg for at du har vært der langs veien:-))) Jeg må si at jeg er sååå glad for at du også endelig har klart det, og nå ser jo alt ut for å være i skjønneste orden med deg.....ikke sant ??!!! Det hadde vært moro å truffet hverandre med tiden, det er jo helt vannvittig spesielt det vi 2 har vært igjennom. Jeg er skikkelig spent på ultralyd den 26. juni om det er 1 eller 2 der inne. Jeg fikk kjempesterke streker på dag 12, men jeg vet ikke om det har noen betydning?! Akkurat i disse dager så har det fremdeles ikke gått opp for meg, og jeg føler en blanding av lykke, målløshet og bekymret. Men jeg er så ektremt lykkelig. At dette skulle klaffe, vi har kjøpt hus, har kjøpt svømmebaseng og skal nå begynne å bygge terrasse, får mykje feriepenger i midten av juni og alt dette med en baby eller 2 i magen , er jo helt ufattelig. Jeg er så glad i meg selv nå for at jeg er så sta og utholdene, uten det ville jeg aldri fått dette til :-))) Jeg trenger nok å komme på ultralyd og få "beviset" !! Nok en gang, Sofie, takk for at du har vært der, jeg ser frem til å holde kontakten videre :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57221-sofie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Når har du termin forresten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57221-sofie/#findComment-239917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Når har du termin forresten? Jeg må også få takke deg for oppbakking og støtte underveis på den lange ferden mot to blå, pus. Det har gjort ferden lettere! Det blir spesielt nært når man har ligget side ved side og høstet egg, som vi har gjort. Det hadde vært hyggelig å treffes som gravide, men du vil vel vente til det hele er mer virkelig og til etter at du har hatt vareopptelling... Jeg tok test på dag 13, og da var streken en god del svakere enn kontrollstreken, så det virker som du produserer hcg raskere enn meg. Det kan jo kanskje være et tegn på tvillinger?? Det står bra til med meg. Er i uke 20 nå. Har termin i slutten av oktober. Er en del urolig og har bestilt time hos en jordmor som har spesialisert seg på å snakke med engstelige gravide. Det ser jeg frem til. Jeg har alltid sagt at den dagen jeg blir gravid og det kan utelukkes at det er utenfor livmoren, da skal jeg slappe av og nyte svangerskapet. Men det er visst ikke så enkelt. Forhistorien har satt sine spor. Håper du er flinkere til å nyte svangerskapet! Det er en kunst det også. Kos deg med den eller de i magen! Høres ut som om dere får en drømmesommer! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57221-sofie/#findComment-240362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.