Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nervøs20

Jeg var hos gynekologen for en ukes tid siden, og da så alt bra ut. Nå merket jeg imidlertid at det gjorde vondt å tørke seg, og jeg fant en liten kul på en av de indre kjønnsleppene rett ved åpningen. Området ser litt irritert ut, og det gjør vondt å klemme på den. Hva kan det være? Må jeg enda en gang til gynekologen?

Jeg tar tranebærkapsler pga at jeg sliter med blærekatarr, jeg har hatt en fast partner og har ikke hatt samleie på mer enn en måned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57222-kul-i-indre-kj%C3%B8nnslepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nervøs20

Kule ble større til min store skremmesle, men så kunne jeg klemme verk ut av den, og den er blitt mindre og ikke så vond. Kan det rett og slett være en slags kvise? Jeg trodde at de i det minste holdt seg på vanlige hudområder, men frekke er de uansett!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...