Gjest Anonym iakkurat idag Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Kjære pus, Først vil jeg gjerne gratulere deg med at du har blitt gravid, det unner jeg deg!!! Det var en virkelig gla-melding å få igår. Jeg forsto av innlegget ditt at du har tatt forsøket ditt på Maigaard-klinikken i Danmark, og at de hadde utført hatching på eggene. Og nå bare lurer jeg på om det var noe du ba om selv, eller om de gjør det rutinemessig på de som har hatt flere (islykte)forsøk? Vi har også flere mislykte IVF-forsøk, og vurderer nå og ta et siste. Men prognosene er dårlige selv om eggene mine tilsynelatende er bra. Kanskje hatching kunne vært et alternativ for oss også? Men det er jo ikke lov i Norge. Var det derfor dere valgte Danmark, og var det noe dere ba om å få på forhånd? Var det lang ventetid? Hvordan gikk dere fram for å søke på Maigaard? Hvor Danmark er det? Hvor mye kostet det? Veldig taknemmelig om du kunne fortelle litt, beklager at det ble mange spørsmål og at jeg føler behov for å være 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57226-til-pus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Takk for gratulasjonen :-) Vi valgte Maigaard fordi det virket som de har høy suksessrate der og fordi de utfører hatching. Jeg sendte de først en mail og forklarte min situasjon, de svarte da at de kan utføre hatching på de som er over 35 og på de som har prøvd mange ganger uten å lykkes (som i vårt tilfelle). Som de selv sier så finnes det ingen bevis for at dette øker sjansene til graviditet, men det er av dems oppfatning at det bedrer sjansene betraktlig hos de som får utført dette. Noen ganger har eggene problemer med å klekke fordi skallet er litt tykt eller seigt, og da hjelper de eggene med denne prosessen. Det koster kr 36 000,- DKK for 3 forsøk, eller kr 20 000,- for 1 forsøk. I tillegg sender de medisiner, noe som koster fra ca 4 - 6000,- pr forsøk. De har ingen ventetid og du kan starte så fort du selv ønsker, ring dit, eller send en faks eller mail, så sender de deg nødvendig info. Se også www.maigaard.dk Jeg vil anbefale å prøve denne klinikken, de er meget profesjonelle og trivelige !! Ønsker deg lykke til :-) Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57226-til-pus/#findComment-239971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.