Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg blir som sagt gjerne med i morgen, og 19.30 er helt greit for meg.

Når det gjelder møteplass; hva med Kanalsmuget nede ved Ravnkloa? Spesielt hvis det er like fint vær som i dag, ganske ok å sitte ute der? Eller finnes bedre forslag?

Klem fra

maximas forslag høres veldig greit ut for meg også. Utfordringen blir vel å finne hverandre?

maximas forslag høres veldig greit ut for meg også. Utfordringen blir vel å finne hverandre?

"Rød blomst i knapphullet og bok på bordet" - er ikke det et typisk filmtrick? :-))

Jeg har litt kort, blondt hår med lyse striper,(og en anelse "vipp").

Og så har jeg knall rød veske :-)

Gleder meg til å treffe dere! Trenger det!

"Rød blomst i knapphullet og bok på bordet" - er ikke det et typisk filmtrick? :-))

Jeg har litt kort, blondt hår med lyse striper,(og en anelse "vipp").

Og så har jeg knall rød veske :-)

Gleder meg til å treffe dere! Trenger det!

Jeg har mørk blondt, langt hår og briller. 163 høy og normal bygd...

Skal prøve å se etter den røde veska;-)

Annonse

Gjest Shenando

Du kommer vel du også?

Hallo jenter! JA, jeg kommer og. Har bare vært litt sen til å svare, har ventet til jeg kom til kontoret. Jeg har tenkt å bruke den klassiske blomstertricksen. ;-) Jeg har nemlig beige tøyblomst på håret, som ellers er ganske kort og rødlig. Jeg er 170 og litt rund. Vesken er beige den og. Den røde vesken tror jeg er et godt kjennetegn...

Gleder meg til å møte dere! Og været er fortsatt glimrende så jeg tror det blir hærlig å sitte ute.

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...