Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest bentis

Hei Terten!

Takk for at du tenker på meg! Jeg har tenkt på deg også, men har ikke kommet inn på nettet siste døgnet (datatull...)

Det gikk ikke bra for oss heller...Hadde Hcg =21 på dag 14, hvilket er negativt. Jeg tok det ikke så tungt med det samme. Hadde liksom stålsatt meg før jeg fikk svaret. Prøvde å tenke at det er jo bare 30% sjanse for å lykkes. Men jeg kjenner at jeg er nedfor likevel, er svært irritabel og farer opp for småting ( har nok litt PMS i tillegg). Jeg kjenner det stikker mer enn før i brystet når jeg ser søte små barn i barnevogn.

Dette var vårt første forsøk, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om vi skal kaste oss på en ny runde med en gang, el. vente til over sommeren. Jeg har nok mest lyst til å prøve med en gang.

Kanskje vi møte på RK en dag ?Jeg har enda ikke fått mens.... men det er vel pga. Profasi-sprøytene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57284-bentis/#findComment-240435
Del på andre sider

Hei Terten!

Takk for at du tenker på meg! Jeg har tenkt på deg også, men har ikke kommet inn på nettet siste døgnet (datatull...)

Det gikk ikke bra for oss heller...Hadde Hcg =21 på dag 14, hvilket er negativt. Jeg tok det ikke så tungt med det samme. Hadde liksom stålsatt meg før jeg fikk svaret. Prøvde å tenke at det er jo bare 30% sjanse for å lykkes. Men jeg kjenner at jeg er nedfor likevel, er svært irritabel og farer opp for småting ( har nok litt PMS i tillegg). Jeg kjenner det stikker mer enn før i brystet når jeg ser søte små barn i barnevogn.

Dette var vårt første forsøk, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om vi skal kaste oss på en ny runde med en gang, el. vente til over sommeren. Jeg har nok mest lyst til å prøve med en gang.

Kanskje vi møte på RK en dag ?Jeg har enda ikke fått mens.... men det er vel pga. Profasi-sprøytene.

Så synd. Nå føler jeg virkelig med deg. I følge statistikken burde det jo gått bra for en av oss :-) Hcg på 30 på meg. Med profasi i kroppen er vel disse verdiene nærmest lik 0 så vidt jeg forstår. Profasien påvirker nok kroppen litt, ja. Jeg har heller ikke fått mensen, og det er sjelden det drøyer såpass lenge. Dessuten har jeg hatt skikkelig PMS denne gangen, med begynnende mens-smerter i flere dager allerede. Vi får prøve å holde motet oppe, og hvem vet om vi treffes på RK en dag?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57284-bentis/#findComment-240488
Del på andre sider

Gjest bentis

Så synd. Nå føler jeg virkelig med deg. I følge statistikken burde det jo gått bra for en av oss :-) Hcg på 30 på meg. Med profasi i kroppen er vel disse verdiene nærmest lik 0 så vidt jeg forstår. Profasien påvirker nok kroppen litt, ja. Jeg har heller ikke fått mensen, og det er sjelden det drøyer såpass lenge. Dessuten har jeg hatt skikkelig PMS denne gangen, med begynnende mens-smerter i flere dager allerede. Vi får prøve å holde motet oppe, og hvem vet om vi treffes på RK en dag?

Du? Hvis vi begge tar et nytt forsøk, har vi 4 forsøk til sammen. Hvis det er 33% sjanse, må minst ett av disse forsøkene lykkes. Dvs. at enten blir du el. jeg gravid neste forsøk! Det er jo 50% sjanse for å lykkes neste gang!!

50%! :0)))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57284-bentis/#findComment-240513
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...