Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1. Jeg lurer på om det er første dag i menstruasjonen før eller etter eggløsning som bestemmer når denne kommer. Har bl.a. hørt at eggløsningen kommer et bestemt antall dager etter forrige menstruasjons første dag.

2. Jeg har syklus som varierer mellom 27 og 30 dager og nå sist var den bare på 26 dager(det har den ikke vært etter at jeg begynte å telle = 1/2 år). Jeg lurer på om jeg da alltid vil ha eggløsning på f.eks. 13. dag selv om syklusene varierer.

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Ägglossningen kan variera från kvinna till kvinna och från månad till månad.

Det vanligaste är att ha 28 dagar mellan sina menstruationer.

Då är det också vanligast att ha ägglossning 12-14 dagar efter första dagens mens.

Då du har mens med 27-30 dagr mellanrum, så har du antagligen ägglossning som ovan beskrivits.

Lycka till vidare!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...