Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det skal nok mye mer til enn en pen kropp og ansikt for å få meg til å gjøre det slutt med dama :) Jeg synes selvsagt det er deilig å se på pene og deilige kropper og ingenting kan få meg til å slutte å mene det. Men dersom jeg bare var opptatt av å ha sex med alle pene mennesker jeg møter så hadde jeg heller ikke inngått noe forhold med noen av dem.

Jeg er ikke sammen med forloveden min bare pga kroppen heller da, men fordi jeg elsker henne for den hun er.

Så du behøver ikke å være redd for at typen din kommer til å gjøre det slutt bare fordi han ser på ei annen vakker jente, da hadde han nok gjort det allerede.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57312-lurer-bare/#findComment-242171
Del på andre sider

Jeg tror til og med heterofile jenter ser på andre pene jenter. Pene jenter er ikke bare et pent syn for gutter/menn, men de er generelt et estetisk syn for mennesket, tror nå jeg hvertfall. Jeg snur meg ikke nødv. etter pene jenter (er jente selv) men man titter liksom mer på de pene jentene enn de mindre pene når det kommer flere jenter gående i mot deg på en gate, f.eks. Så jeg tror ikke su må tenke så hardt på det der... det er bare en refleks som ikke har noe å gjøre med om gutten "vil ha" jenta eller noe sånt. Sex har ingen ting med utseendet å gjøre, ikke forhold eller. Det er bare en tiltrekningsfaktor som ikke har noe med saken å gjøre så lenge gutten allerede er i et bra forhold. Tror nå jeg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57312-lurer-bare/#findComment-242657
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror til og med heterofile jenter ser på andre pene jenter. Pene jenter er ikke bare et pent syn for gutter/menn, men de er generelt et estetisk syn for mennesket, tror nå jeg hvertfall. Jeg snur meg ikke nødv. etter pene jenter (er jente selv) men man titter liksom mer på de pene jentene enn de mindre pene når det kommer flere jenter gående i mot deg på en gate, f.eks. Så jeg tror ikke su må tenke så hardt på det der... det er bare en refleks som ikke har noe å gjøre med om gutten "vil ha" jenta eller noe sånt. Sex har ingen ting med utseendet å gjøre, ikke forhold eller. Det er bare en tiltrekningsfaktor som ikke har noe med saken å gjøre så lenge gutten allerede er i et bra forhold. Tror nå jeg...

Men Annika,

når du ser en pen jente og en vanlig gutt, hvem kikker du mest på da? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57312-lurer-bare/#findComment-245420
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...