Gjest vil gjerne vite! Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Vi fikk barn for et år siden, og siden det kan jeg vel telle på en hånd de gangene vi har hatt sex! Jeg har nesten aldri lyst lenger, og det er en plage for både meg og ham. Jeg kjenner at jeg blir ergerlig når han aldri kan ta på meg uten å berøre bryst eller kjønnsorgan, og da får jeg i alle fall ikke lyst. Dessuten har jeg svært lyst på et barn til - men det nekter han. Blir anti pga det også, men det er verst med tenningen. Den virker som den er fullstendig borte. Trodde det var normalt å få tilbake lyst etter en fødsel før det var gått sååååå lang tid? Kan du hjelpe/råde? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57378-ingen-lyst-lenger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zaphirax Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det er kanskje ikke så rart at han ikke vil ha flere barn når han oppdaga hva som skjedde med sexuallivet etter det første barnet? Hvordan vil du få barn uten et sexliv? Det virker som det ikke er noe i veien med hans lyst, så derfor må du jobbe mer med din holdning til sex dersom det skal bli bedre. Ta gjerne kontakt med en psykolog sammen med mannen din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57378-ingen-lyst-lenger/#findComment-242222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Slutt å bare tenke på deg selv; DU blir ergerlig når han... DU vil ha et barn til. Og som Zaphirax skrev, ikke rart han ikke ønsker flere barn, både fordi han så hva som skjedde etter at dere fikk det første, men også fordi han gjerne føler seg som en sæddonor - du ønsker jo ikke sex med ham bare sæden hans. Og du får i alle fall ikke lyst når han tar på brystene eller kjønnsorganet ditt? Hvor skal han ta på deg da? Han må jo ta på disse områdene før eller siden dersom dere skal ha sex. Tror du trenger psykologihjelp til å finne ut hvorfor du ikke ønsker sex mer. Men jeg tror det i stor grad skyldes at han ikke øsnker flere barn nå. Og det å få flere barn må en være enig om. At det går an å være så egoistisk som deg er helt utrolig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57378-ingen-lyst-lenger/#findComment-243022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil gjerne vite! Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Slutt å bare tenke på deg selv; DU blir ergerlig når han... DU vil ha et barn til. Og som Zaphirax skrev, ikke rart han ikke ønsker flere barn, både fordi han så hva som skjedde etter at dere fikk det første, men også fordi han gjerne føler seg som en sæddonor - du ønsker jo ikke sex med ham bare sæden hans. Og du får i alle fall ikke lyst når han tar på brystene eller kjønnsorganet ditt? Hvor skal han ta på deg da? Han må jo ta på disse områdene før eller siden dersom dere skal ha sex. Tror du trenger psykologihjelp til å finne ut hvorfor du ikke ønsker sex mer. Men jeg tror det i stor grad skyldes at han ikke øsnker flere barn nå. Og det å få flere barn må en være enig om. At det går an å være så egoistisk som deg er helt utrolig. Så trist at dere har misforstått meg fullstendig!!!! JEG er mye mer fortvilet og lei meg for at lysten min er borte - enn min kjære er!! Det er JEG som ber om råd - fordi det plager MEG - og naturligvis ham - men det er jo ikke noe jeg heller vil enn å ha sex med min elskede! Det er dog ikke så lett når man ikke tenner annet enn i hodet! Selvfølgelig skal han få ta på meg - men jeg trenger naturligvis nærhet på andre områder også - og ikke BARE der! Tror nok du må lese innlegget en gang til å forsøke forstå hvor pyton det er å miste noe av det kjæreste som finnes mlm to parter - nemlig lysten! Jeg er virkelig lei meg pga dette - og trenger ikke slike "råd" som du er i stand til å gi meg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57378-ingen-lyst-lenger/#findComment-243816 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Så trist at dere har misforstått meg fullstendig!!!! JEG er mye mer fortvilet og lei meg for at lysten min er borte - enn min kjære er!! Det er JEG som ber om råd - fordi det plager MEG - og naturligvis ham - men det er jo ikke noe jeg heller vil enn å ha sex med min elskede! Det er dog ikke så lett når man ikke tenner annet enn i hodet! Selvfølgelig skal han få ta på meg - men jeg trenger naturligvis nærhet på andre områder også - og ikke BARE der! Tror nok du må lese innlegget en gang til å forsøke forstå hvor pyton det er å miste noe av det kjæreste som finnes mlm to parter - nemlig lysten! Jeg er virkelig lei meg pga dette - og trenger ikke slike "råd" som du er i stand til å gi meg.... Var ikke meningen å være så krass. Skjønner at dette er et problem for deg. Men det du må spørre deg selv om er hvorfor lysten er borte. Er det fordi du er mer opptatt av å være mor enn partner? Kanskje han føler at du bruker all tid og gir all oppmerksomhet til barnet? Dette er ofte tilfellet og fører til mange problemer i et forhold. Det er også kanskje noe av grunnen til at han ikke ønsker flere barn. Han vil ha deg tilbake og tenker at det blir vanskeligere dersom dere får enda et barn. Kanskje du må bruke mer tid på han. Være sensitiv ovenfor hans følelser også. Mange menn føler seg tilsidesatt etter en fødsel. Og du må komme over at han ikke vil ha barn akkurat nå. Det er viktigere ting dere bør fokusere på. Og da får du kanskje tilbake lysten også. Kanskje føler han at han allerede har mistet den nærheten du savner (at han ikke bare tar deg på bryster og kjønnsorgan). Derfor vil han bare ha sexen. Men jeg må nesten spørre litt også; bruker du veldig mye tid på eller med barnet? Bruker han mye tid med barnet? Bruker dere to mye tid sammen? Og da tenker jeg på bare dere to sammen, litt romantisk og litt intimt. Men så lenge du er "anti" fordi han ikke er enig med deg om å få et barn til så vil dere fortsette å ha problemer. Trodde d å få et barn var noe en var to om jeg. Det virker litt som om lysten din forsvinner når ikke alt går din vei. Og dette problemet forsterker seg gjerne selv. Så et felles besøk til psykolog eller lignende er nok ikke dumt. Sånn at du kan finne ut hva den psykiske sperren for lysten din er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57378-ingen-lyst-lenger/#findComment-244245 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.