Gå til innhold

nytt forhold...huffamei

Anbefalte innlegg

Gjest Bærtemora

Hei,

Har nå vært ute med en gutt et par ganger og liker han veldig godt.Ganske sikker på at det kan bli noe ut av det....men..

Jeg er livredd..ikke for han men for å bli såra igjen,for å oppleve utroskap igjen.

Når jeg tenker "type" kommer automatisk "utroskap" opp i hjernen...Det er mange¨år siden jeg opplevde utroskapen og har hatt et forhold etter det men også da gikk jeg og var mistenkelig og "lurte" på hva han gjore og sånt..var ikke få ganger jeg ble helt fra meg fordi han fløy sammen med jenter når han var ute..noe han var hele tiden.Dette er et stort problem..klarer ikke å stole på en mann,samme hvor mye jeg prøver så kommer det alltid en liten følelse smygende.

Og nå som jeg da er oppi noe nytt så er det enda vanskeligere..sitter og tenker at han kanskje er sånn og sånn..et sted får jeg høre at han er en flørt og andre sier han er en helt seriøs mann..noe han også selv sier.Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre,Har mest lyst til å bare drite i hele greine..men jeg liker han jo så godt og..Føler meg helt sikker på han når vi er sammen,men når han ikke er her så blir jeg usikker...Noen som har noen råd å gi?Please..vil så gjerne få dette til å funke..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57411-nytt-forholdhuffamei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Det er vel ikke så rart du er redd for en gjentagelse. Men alle er ikke like må du huske!!

Uansett, er dette noe du burde ta opp med kjæresten din, fortell han hvordan du har det, og at redselen din ligger i tidligere opplevelser, og ikke slik dere har hatt det.

Du må våge å kaste deg uti det. Stole på han!

Om dere innleder et seriøst forhold, vil det slite utrolig mye både på deg og han, om du går rundt med slike tanker. De er sikkert ikke lette å legge bak seg, men han vil nok hjelpe deg.

Husk, dere må begge to få anledning til å drive på med andre ting, hobbier og ha andre venner, enn bare å leve i tosomhet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57411-nytt-forholdhuffamei/#findComment-241103
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...