Gå til innhold

Til dere med elskerinner

Anbefalte innlegg

Gjest elskerinna

Jeg koser meg med en opptatt mann (han har en offentlig kjæreste, men de bor ikke sammen), og har det fint med det. Er ikke interessert i noe seriøst! En venninne av meg vet om det, og mener hans "offentlige" forhold ikke kan være noe særlig når han søker sex andre steder. Jeg tror heller ikke jeg ville hatt en på si om jeg hadde vært i et forhold, da måtte det hatt store mangler - og hvorfor fortsette da? Jeg synes det virker litt rart. Er det mulig å ha et solid og godt forhold til kjæresten sin og samtidig ha en elsker/elskerinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

11

• avil

10

• favn

7

• conan

6

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ja, dette er jo slettes ikke uvanlig, og behøver ikke bety at han har noe savn i sitt offisielle forhold. Både du og venninden din vurderer menns adferd gjennom kvinneøyne. At menn og kvinner har forskjellig syn på sex og kjærlighet (kvinner trenger en grunn, menn trenger en anledning), er vel ikke akkurat nytt under solen?

Gjest elskerinna

Ja, dette er jo slettes ikke uvanlig, og behøver ikke bety at han har noe savn i sitt offisielle forhold. Både du og venninden din vurderer menns adferd gjennom kvinneøyne. At menn og kvinner har forskjellig syn på sex og kjærlighet (kvinner trenger en grunn, menn trenger en anledning), er vel ikke akkurat nytt under solen?

Jeg trenger kun god sex! :) Lurte bare på om det gikk an å ha et godt forhold og en på si, noe jeg ikke kunne hatt. Men menn er fortsatt menn!

*Gjeeeeesp*

Kom nå med noe saftig!, noe dryppende saftig da! :-)

Jeg trenger kun god sex! :) Lurte bare på om det gikk an å ha et godt forhold og en på si, noe jeg ikke kunne hatt. Men menn er fortsatt menn!

Jeg vet i alle fall om mange menn i min bekjentskapskrets som er godt gift med full pakke og som ser ut til å trives i sine forhold like godt som the next guy, og som ikke tar fem øre for å hverken å være utro når anledningen byr seg, eller å ha en elskerinne over lenger tid.

Jeg vet i alle fall om mange menn i min bekjentskapskrets som er godt gift med full pakke og som ser ut til å trives i sine forhold like godt som the next guy, og som ikke tar fem øre for å hverken å være utro når anledningen byr seg, eller å ha en elskerinne over lenger tid.

Jeg har nære venninner som tar den heeeelt ut med hensyn elskere, skamløsheten har ingen grenser. Mine mannlige venner er trofaste til margen.

Annonse

Gjest pirrka

Er ikkje sikker på at kvinner og menn ER så ulike eg, da. Men så var eg ifølge ein av dei utallege testane her på DOL med 80 % sannsynleghet mann, også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...