avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Drittsekk er han i begge tilfeller avil. Jepp- Men man er for pokker heller ikke for lur hvis man er elskerinne. Helt ærlig. Man skal bare ha lest et halvt dameblad eller en lusen romanse-roman for å ha fått snusen i hva det går i. Eller ha sett to episoder av hvilken som helst såpeopera. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jepp- Men man er for pokker heller ikke for lur hvis man er elskerinne. Helt ærlig. Man skal bare ha lest et halvt dameblad eller en lusen romanse-roman for å ha fått snusen i hva det går i. Eller ha sett to episoder av hvilken som helst såpeopera. "Men man er for pokker heller ikke for lur hvis man er elskerinne." Hvorfor det? Det finnes kvinner som finner seg utmerket godt til rette i elskerinnerollen og som synes det er akkurat passe med frihet og oppmerksomhet. Det er ikke alle kvinner som tilber den grunnen som enkelte menn går på og som er villig til å vente evigheter på at mannen skal skille seg. Noen finner seg meget godt til rette som elskerinne uten ønsker om no mer. Så faktisk tror jeg at akkurat her er det du som har lest for mange legeromaner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262080 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 "Men man er for pokker heller ikke for lur hvis man er elskerinne." Hvorfor det? Det finnes kvinner som finner seg utmerket godt til rette i elskerinnerollen og som synes det er akkurat passe med frihet og oppmerksomhet. Det er ikke alle kvinner som tilber den grunnen som enkelte menn går på og som er villig til å vente evigheter på at mannen skal skille seg. Noen finner seg meget godt til rette som elskerinne uten ønsker om no mer. Så faktisk tror jeg at akkurat her er det du som har lest for mange legeromaner. Vet du, Zirine, det der tror jeg bare ikke på. Kanskje en yrkesskade, jeg sitter hele dagen og hører på hvordan folk har det bak fasadene. Finnes kanskje kvinner og menn som deltar i amorøse aktiviteter som skader andre OG ikke har varige utsikter OG likevel er tilfrede, harmoniske og lykkelige. Men personlig så tror jeg bare ikke på det. Jeg tror at vi alle bare gjerne vil bli elsket, vil gjerne ha det ukomplisert og bra, uten løgner, fordekthet, svik, være offer eller gjøre andre til offer. Og det er nettopp det utroskap handler om. Hvis vi snakker om åpne swingers eller polyfile ekteskap (eller hva folk velger å kalle det) så er det noe annet. Men desidert utroskap handler om at to mennesker lever i et parforhold, der den ene regner med at de ikke skal ligge med /elske andre, og den andre sniker seg til å gjøre nettopp dét. Dersom man så er elskeren/elskerinnen har man ikke bare et uforpliktende sexliv. Man har et fast og (dels) hemmelig forhold til en person som har lovet troskap til en annen. Dette kan gi mange fordeler. Man føler seg spesiell og sexy, fordi en som er i forhold faktisk velger å lyve for å få pule akkurat deg. Dessuten har utro ektemenn tradisjonelt tendens til å varte opp elskerinnene sine, kjøpe gaver, være oppmerksom, gi komplimenter, si "du er så mye mer deilig/forståelsesfull/vakker/sexy osv enn kona". Men likevel. Som elsker/elskerinne lever man på en løgn. Hvis man virkelig var så elskelig ville man bli foretrukket i det offentlige også. Dessuten er man med på å skade en annen. Hvor fett er det egentlig? Derfor er det et liv i løgn og skjult skadefro, lånt lykke og svik mot både etiske prinsipper og virkelige mennesker. Dette er ikke det vi drømmer om, det vi ønsker oss, det vi vil med våre kropper og sjeler. Kanskje virker det som jeg har lest dameromaner. Sånn høres man kanskje ut når man har lyttet til mange menneskers innerste sårhet og hemmelige lengsler. Det bor ofte en håpløs romantiker og en fortvilt mann/kvinne bak de tøffe trynene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262090 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Vet du, Zirine, det der tror jeg bare ikke på. Kanskje en yrkesskade, jeg sitter hele dagen og hører på hvordan folk har det bak fasadene. Finnes kanskje kvinner og menn som deltar i amorøse aktiviteter som skader andre OG ikke har varige utsikter OG likevel er tilfrede, harmoniske og lykkelige. Men personlig så tror jeg bare ikke på det. Jeg tror at vi alle bare gjerne vil bli elsket, vil gjerne ha det ukomplisert og bra, uten løgner, fordekthet, svik, være offer eller gjøre andre til offer. Og det er nettopp det utroskap handler om. Hvis vi snakker om åpne swingers eller polyfile ekteskap (eller hva folk velger å kalle det) så er det noe annet. Men desidert utroskap handler om at to mennesker lever i et parforhold, der den ene regner med at de ikke skal ligge med /elske andre, og den andre sniker seg til å gjøre nettopp dét. Dersom man så er elskeren/elskerinnen har man ikke bare et uforpliktende sexliv. Man har et fast og (dels) hemmelig forhold til en person som har lovet troskap til en annen. Dette kan gi mange fordeler. Man føler seg spesiell og sexy, fordi en som er i forhold faktisk velger å lyve for å få pule akkurat deg. Dessuten har utro ektemenn tradisjonelt tendens til å varte opp elskerinnene sine, kjøpe gaver, være oppmerksom, gi komplimenter, si "du er så mye mer deilig/forståelsesfull/vakker/sexy osv enn kona". Men likevel. Som elsker/elskerinne lever man på en løgn. Hvis man virkelig var så elskelig ville man bli foretrukket i det offentlige også. Dessuten er man med på å skade en annen. Hvor fett er det egentlig? Derfor er det et liv i løgn og skjult skadefro, lånt lykke og svik mot både etiske prinsipper og virkelige mennesker. Dette er ikke det vi drømmer om, det vi ønsker oss, det vi vil med våre kropper og sjeler. Kanskje virker det som jeg har lest dameromaner. Sånn høres man kanskje ut når man har lyttet til mange menneskers innerste sårhet og hemmelige lengsler. Det bor ofte en håpløs romantiker og en fortvilt mann/kvinne bak de tøffe trynene. Hvis en kvinne velger å være elskerinne, så ligger det vel i kortene at dette nødvendigvis ikke er fordi vedkommende ser for seg at denne mannen er han som skal komme ridende på den skinnende hesten. Enebolig, barn og villa vil dem kanskje ha - med tiden, men ikke nå. . Du legger veldig mye av premissene selv også argumenterer du rundt hva kvinner selvfølgelig ønsker, det blir feil avil. Alt det du sier er nok riktig for noen, men alle kvinner er ikke sånn og mange kvinner tar ulike valg avhengig av hvilken epoke i livet dem er. Noen kvinner ønsker uforpliktet sex, oppmerksomhet, lidenskap, mulighet til å gå ut med andre menn enn bare en, frihet og endel kvinner føler ikke at mannens svik mot konen er deres business. Hva kan jeg si. Jeg kan gjerne si at det er et valg jeg selv ikke ville ha tatt, men herregud, det betyr da ikke at andre kvinner ikke kan velger en slik rolle og er tilfreds med den. Jeg kjenner til det, og vet det er tilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262109 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hvis en kvinne velger å være elskerinne, så ligger det vel i kortene at dette nødvendigvis ikke er fordi vedkommende ser for seg at denne mannen er han som skal komme ridende på den skinnende hesten. Enebolig, barn og villa vil dem kanskje ha - med tiden, men ikke nå. . Du legger veldig mye av premissene selv også argumenterer du rundt hva kvinner selvfølgelig ønsker, det blir feil avil. Alt det du sier er nok riktig for noen, men alle kvinner er ikke sånn og mange kvinner tar ulike valg avhengig av hvilken epoke i livet dem er. Noen kvinner ønsker uforpliktet sex, oppmerksomhet, lidenskap, mulighet til å gå ut med andre menn enn bare en, frihet og endel kvinner føler ikke at mannens svik mot konen er deres business. Hva kan jeg si. Jeg kan gjerne si at det er et valg jeg selv ikke ville ha tatt, men herregud, det betyr da ikke at andre kvinner ikke kan velger en slik rolle og er tilfreds med den. Jeg kjenner til det, og vet det er tilfelle. Hvis de vil ha noe som er uforpliktende og lettvint, må det da være en sur svire at mannen samtidig sårer en annen, og at alt må skjules og lyves om? Point being: Man trenger ikke alltid ønske seg hele pakka, men jeg skjønner bare ikke at lykken noensinne kan være å være noens elskerinne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262115 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hvis de vil ha noe som er uforpliktende og lettvint, må det da være en sur svire at mannen samtidig sårer en annen, og at alt må skjules og lyves om? Point being: Man trenger ikke alltid ønske seg hele pakka, men jeg skjønner bare ikke at lykken noensinne kan være å være noens elskerinne. Selvfølgelig er det optimale å være elskerinne til en mann som er bundet til en annen kvinne friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex. han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil! Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hvis de vil ha noe som er uforpliktende og lettvint, må det da være en sur svire at mannen samtidig sårer en annen, og at alt må skjules og lyves om? Point being: Man trenger ikke alltid ønske seg hele pakka, men jeg skjønner bare ikke at lykken noensinne kan være å være noens elskerinne. "Hvis de vil ha noe som er uforpliktende og lettvint, må det da være en sur svire at mannen samtidig sårer en annen, og at alt må skjules og lyves om?" Du forutsetter at alle elskerinner tar stilling til dette, men det er feil. Som jeg skrev - noen elskerinner mener at dette ikke er deres problem og har ikke noe problem med å holde dette utenfor. At man skjuler og lyver er nok tilfelle ofte, men du kan ikke legge det i premissene. Elskerinne blir man det øyeblikk man har et forhold til en gift mann, men han behøver ikke holde det skjult, han behøver ikke lyve - men hun er like fullt en elskerinne all den tid han ikke skiller seg. "Point being: Man trenger ikke alltid ønske seg hele pakka, men jeg skjønner bare ikke at lykken noensinne kan være å være noens elskerinne." Point being er at du så gjerne vil ha rett i denne saken, og jeg bare vil peke på at det finnes nyanser. Verden består ikke bar av kåte 25 åringer, det finnes også 65 åringer som lever sammen som venner og som tillater hverandre sidesprang fordi de ikke orker å skille seg. Verden er rart satt sammen noen ganger - det oppdager du hvis du åpner øynene. No offence. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Selvfølgelig er det optimale å være elskerinne til en mann som er bundet til en annen kvinne friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex. han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil! Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe. Jøss - du har et problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Selvfølgelig er det optimale å være elskerinne til en mann som er bundet til en annen kvinne friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex. han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil! Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe. "(...)En mann som er bundet til en annen kvinne - friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex." Du må da ha dårlige erfaringer med menn? Ingen av mine kjærester har tatt friheten fra meg. Ingen av mine one-night-stands har tatt friheten fra meg. Og i noen perioder har jeg hatt en ålreit knullekompis og to, og de tok da heller ikke fra meg friheten. "han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil!" Jammen, det er da ikke meninga at du skal finne deg i dritt og kontroll fra noen! Verken kjærester eller knullekompiser! "Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe." Hvis nærhet handler om makt, så er det så trist at det er til å grine av. Håper du en dag finner friheten i et forhold (løst eller fast) med gjensidig respekt, intimitet og tillit. Uten maktkamp, kontroll eller spill. Den dagen skal jeg tro deg når du kaller deg "- lykken" 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Selvfølgelig er det optimale å være elskerinne til en mann som er bundet til en annen kvinne friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex. han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil! Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe. Hvilket? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 "(...)En mann som er bundet til en annen kvinne - friheten kan han ikke ta fra meg, men han kan gi meg masse god sex." Du må da ha dårlige erfaringer med menn? Ingen av mine kjærester har tatt friheten fra meg. Ingen av mine one-night-stands har tatt friheten fra meg. Og i noen perioder har jeg hatt en ålreit knullekompis og to, og de tok da heller ikke fra meg friheten. "han kan ikke stille krav og kontrollere meg, utenom sex kan jeg gjøre som jeg vil!" Jammen, det er da ikke meninga at du skal finne deg i dritt og kontroll fra noen! Verken kjærester eller knullekompiser! "Når alt kommer til alt er det JEG som har makten! Hvis jeg vil kan jeg ødelegge for han, han må danse etter min pipe." Hvis nærhet handler om makt, så er det så trist at det er til å grine av. Håper du en dag finner friheten i et forhold (løst eller fast) med gjensidig respekt, intimitet og tillit. Uten maktkamp, kontroll eller spill. Den dagen skal jeg tro deg når du kaller deg "- lykken" Så du definerer lykken som det som DU mener er lykke? Mann, barn, hus, bil, gjeld, samme kjedelige mann år etter år. Jeg forbeholder meg retten til å selv kjenne på når jeg er lykkelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262144 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Så du definerer lykken som det som DU mener er lykke? Mann, barn, hus, bil, gjeld, samme kjedelige mann år etter år. Jeg forbeholder meg retten til å selv kjenne på når jeg er lykkelig. Hvis det å ha makt til å ødelegge han er det som gjør deg lykkelig, vel da syns iallefall jeg at du har et stort problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Hvis det å ha makt til å ødelegge han er det som gjør deg lykkelig, vel da syns iallefall jeg at du har et stort problem. Han kan ikke begynne å stille krav til meg om å danse etter hans pipe, og han har vett nok til å la være fordi han vet at det jeg vet kan ødelegge for han. Ser ikke det som noe problem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Han kan ikke begynne å stille krav til meg om å danse etter hans pipe, og han har vett nok til å la være fordi han vet at det jeg vet kan ødelegge for han. Ser ikke det som noe problem. Det er mulig det er måten du formulerer deg på, men det høres bare så kynisk ut. Det høres ikke ut som det forholdet er bra i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lykken Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Det er mulig det er måten du formulerer deg på, men det høres bare så kynisk ut. Det høres ikke ut som det forholdet er bra i det hele tatt. ......eller måten du velger å tolke innlegget mitt på. Forholdet er bra - for oss begge! Ikke bekymre deg. ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262157 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 ......eller måten du velger å tolke innlegget mitt på. Forholdet er bra - for oss begge! Ikke bekymre deg. ;-)) *puh* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 "Hvis de vil ha noe som er uforpliktende og lettvint, må det da være en sur svire at mannen samtidig sårer en annen, og at alt må skjules og lyves om?" Du forutsetter at alle elskerinner tar stilling til dette, men det er feil. Som jeg skrev - noen elskerinner mener at dette ikke er deres problem og har ikke noe problem med å holde dette utenfor. At man skjuler og lyver er nok tilfelle ofte, men du kan ikke legge det i premissene. Elskerinne blir man det øyeblikk man har et forhold til en gift mann, men han behøver ikke holde det skjult, han behøver ikke lyve - men hun er like fullt en elskerinne all den tid han ikke skiller seg. "Point being: Man trenger ikke alltid ønske seg hele pakka, men jeg skjønner bare ikke at lykken noensinne kan være å være noens elskerinne." Point being er at du så gjerne vil ha rett i denne saken, og jeg bare vil peke på at det finnes nyanser. Verden består ikke bar av kåte 25 åringer, det finnes også 65 åringer som lever sammen som venner og som tillater hverandre sidesprang fordi de ikke orker å skille seg. Verden er rart satt sammen noen ganger - det oppdager du hvis du åpner øynene. No offence. Så lenge folk syns det er ok at ektefellen driver med litt lusk i buskene, så er det jo nettopp noe annet. Ja, du har rett, jeg vil gjerne ha rett i at folk i bunn og grunn helt vil ha det ukomplisert og bra (og i at folk ikke alltid vet sitt eget beste ;-)) Og du har aldeles rett i at mange skubber ansvaret for konsekvensene av sine egne handlinger over på omgivelsene. Og jeg mener fremdeles det er et trist valg. *føler meg litt Sør-aktig som fortsetter?* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Så du definerer lykken som det som DU mener er lykke? Mann, barn, hus, bil, gjeld, samme kjedelige mann år etter år. Jeg forbeholder meg retten til å selv kjenne på når jeg er lykkelig. Nei, jeg har ikke sagt eller ment at faste forhold, hus, bil, tulipaner i hagen eller noe som helst ER lykken. Jeg har sagt at gjensig respekt, å beholde sin frihet selv om man deler (kortvarig/langvarig) intimitet og fravær av maktspill ER veien til lykke. Det du beskriver som lykke høres mer ut som forsvar og triumf. Krig er ikke lykke. Og DET mener jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262171 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zirine Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Så lenge folk syns det er ok at ektefellen driver med litt lusk i buskene, så er det jo nettopp noe annet. Ja, du har rett, jeg vil gjerne ha rett i at folk i bunn og grunn helt vil ha det ukomplisert og bra (og i at folk ikke alltid vet sitt eget beste ;-)) Og du har aldeles rett i at mange skubber ansvaret for konsekvensene av sine egne handlinger over på omgivelsene. Og jeg mener fremdeles det er et trist valg. *føler meg litt Sør-aktig som fortsetter?* "*føler meg litt Sør-aktig som fortsetter?*" *hehe* ok, bare litt til? "Så lenge folk syns det er ok at ektefellen driver med litt lusk i buskene, så er det jo nettopp noe annet." Nei, det er jo ikke det, kjære deg - fordi disse kvinnene som er sammen med disse mennene er også elskerinner - akkurat de som de jeg vet du hadde i tankene da du skrev innlegget ditt. Men samme det, jeg ser poenget ditt. "Ja, du har rett, jeg vil gjerne ha rett i at folk i bunn og grunn helt vil ha det ukomplisert og bra (og i at folk ikke alltid vet sitt eget beste ;-))" Det har du rett i. "Og du har aldeles rett i at mange skubber ansvaret for konsekvensene av sine egne handlinger over på omgivelsene. Og jeg mener fremdeles det er et trist valg." Ikke for min bestemor Skål avil, jeg har 2 øl i kjøleskapet, og nå åpna jeg den ene. Den er kald og deilig, og jeg skal ikke krangle mer med deg om denne saken. Kanskje vi kan krangle om no annet heller? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262174 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 "*føler meg litt Sør-aktig som fortsetter?*" *hehe* ok, bare litt til? "Så lenge folk syns det er ok at ektefellen driver med litt lusk i buskene, så er det jo nettopp noe annet." Nei, det er jo ikke det, kjære deg - fordi disse kvinnene som er sammen med disse mennene er også elskerinner - akkurat de som de jeg vet du hadde i tankene da du skrev innlegget ditt. Men samme det, jeg ser poenget ditt. "Ja, du har rett, jeg vil gjerne ha rett i at folk i bunn og grunn helt vil ha det ukomplisert og bra (og i at folk ikke alltid vet sitt eget beste ;-))" Det har du rett i. "Og du har aldeles rett i at mange skubber ansvaret for konsekvensene av sine egne handlinger over på omgivelsene. Og jeg mener fremdeles det er et trist valg." Ikke for min bestemor Skål avil, jeg har 2 øl i kjøleskapet, og nå åpna jeg den ene. Den er kald og deilig, og jeg skal ikke krangle mer med deg om denne saken. Kanskje vi kan krangle om no annet heller? Jeg har drukket cirka 1,5 flasker vin og må konse på "Forhåndsvisning"..... Veldig god idé å drikke seg full, syns jeg! *hikk* Husbonden og jeg har hatt koselige gjester, drakk en del vin til maten, men de måtte hjem og legge nurket sitt. Vårt lille gull ligger og sover, og plutselig tok dataspilltrangen over her.....så nå spiller Manden HMMIV, mens jeg pimper vin videre, og følger litt med her og der.... Sånn går det når man velger gjensidig respekt og blablabla *hehehe* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57450-til-dere-med-elskerinner/page/3/#findComment-262185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.