Gå til innhold

Til dere med elskerinner

Anbefalte innlegg

Jeg har drukket cirka 1,5 flasker vin og må konse på "Forhåndsvisning".....

Veldig god idé å drikke seg full, syns jeg!

*hikk*

Husbonden og jeg har hatt koselige gjester, drakk en del vin til maten, men de måtte hjem og legge nurket sitt. Vårt lille gull ligger og sover, og plutselig tok dataspilltrangen over her.....så nå spiller Manden HMMIV, mens jeg pimper vin videre, og følger litt med her og der....

Sånn går det når man velger gjensidig respekt og blablabla *hehehe*

Love and peace beibi :) Vi trenger en ny tråd.

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Zirine

11

• avil

10

• favn

7

• conan

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest lykken

Nei, jeg har ikke sagt eller ment at faste forhold, hus, bil, tulipaner i hagen eller noe som helst ER lykken.

Jeg har sagt at gjensig respekt, å beholde sin frihet selv om man deler (kortvarig/langvarig) intimitet og fravær av maktspill ER veien til lykke.

Det du beskriver som lykke høres mer ut som forsvar og triumf.

Krig er ikke lykke. Og DET mener jeg.

Vi har vel forskjellig utgangspunkt og ulik erfaringsbakgrunn. Mitt liv er rikt og godt som det er, det samme er forholdet mitt til den gifte mannen -

mest fordi jeg er trygg på at han ikke vil "spise meg opp" på noen måte fordi han allerede har en han er bundet til, og fordi forholdet vårt ikke vil drepes av hverdagens kjedsommelighet.

Vi har vel forskjellig utgangspunkt og ulik erfaringsbakgrunn. Mitt liv er rikt og godt som det er, det samme er forholdet mitt til den gifte mannen -

mest fordi jeg er trygg på at han ikke vil "spise meg opp" på noen måte fordi han allerede har en han er bundet til, og fordi forholdet vårt ikke vil drepes av hverdagens kjedsommelighet.

Jeg er full og villig til å vedde på at jeg har levd utsvevende nok i mitt liv.

*teller på fingre og tær og tar min elskedes fingre og tær til hjelp*

Gjest lykken

Jeg er full og villig til å vedde på at jeg har levd utsvevende nok i mitt liv.

*teller på fingre og tær og tar min elskedes fingre og tær til hjelp*

Jeg er edru nok til å konstatere at nå er det MIN tur til å leve utesvevende.

Jeg kommer langt nok i tellinga med egne fingre og tær.... (æhh, kan det være fordi jeg er edru??)

;-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...