Gå til innhold

Hvorfor flagges det i dag??

Anbefalte innlegg

Gjest Nikkaba

'alltid'... Unnskyld, men hvor ofte dør det folk i din krets? Uff, jeg ler litt, beklager...

Det skjer jo innimellom: gamle tanter, oldemor, morfar, en venninne, en kamerat....

Når man er 29 år og har stor slekt og en håndfull venner, så hender det desverre at vi opplever begravelser, kanskje oftere enn man hadde ønsket...

Fortsetter under...

'alltid'... Unnskyld, men hvor ofte dør det folk i din krets? Uff, jeg ler litt, beklager...

Har bare lyst til å si at det _hender_ at noen er mer "utsatt" i forhold til dødsfall i familie/ vener enn andre... tilfeldighetenes spill vil det av og til sånn.

Fra jeg var 15 til jeg var 25 mista jeg ca 13 stykker som jeg følte sto meg relativt nær.... (kun 3-4 av dem var gamle mennesker som "skulle" dø).

sånn er det bare.

ingen som har dødd i min bekjentskapskrets de siste to åra, takk og pris! *bak i bordet*

Gjest retvizan

Jeg kjenner ikke deg, men jeg syns alltid du har hatt det peneste nicket.

Tenk, det var ikke ment som smisk engang!

*lurer på hva som går av meg i dag - ga sjefen masse ros.....*

Dæver'n avil, nå får vi ikke den primadonna'n ned på jorda på ei stund. ;-)

Annonse

Jeg kjenner ikke deg, men jeg syns alltid du har hatt det peneste nicket.

Tenk, det var ikke ment som smisk engang!

*lurer på hva som går av meg i dag - ga sjefen masse ros.....*

Det er nok sola som gjør deg glad. Det er bra det! Har sansen for folk som sprer litt glede og ros rundt seg.

Særlig!! når den er velfortjent:-)

Takk!

*Svever på en rosa sky*

• 11 år senere...

Annonse

Gjør tidens tann ting irrelevante?

Enkelte ting blir irrelevante med tiden. F.eks. spørsmål som går eksplisitt på "dagen i dag".

Å dra fram en tråd som handler om hvorvidt det var flaggdag 5. juni 2002, er langt mer irrelevant enn å diskutere filmer og musikk som har "holdt seg" i noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...