Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Utnytter han meg..jeg elsker han

Vil starte med og si at jeg har prøvd å kutte han ut i over 1 år, men jeg klarer ikke..han sjarmerer meg i senk hver gang.

Jeg traff han for snart 3 år siden, han er 47 år og jeg er 31 år. Han var og er veldig opptatt av meg og jeg skulle bare tilbringe tid og sex med han, det første året var han ikke annet enn en elsker for meg. Men så kom følelesene brått på meg og jeg fortalte at jeg elsket han og ville tilbringe resten av mitt liv med han (det er første gang jeg har følt noe lignende med en mann jeg har vært sammen med) Han brøt da fort den nære kontakten vi hadde, og ønsket litt tid for seg selv..greit, jeg måtte godta det, men jeg levde i en konstant kjærlighetssorg over 1 år, selv om vi da møttes for samvær og topp sex (med følelser ! ).

Han ringer meg med jevne mellomrom, men utrykker aldri dype følelser men sier han vil treffe meg..lenge siden sist...tenker på meg..lurer på om jeg har det bra..o.s.v.

Men nå har jeg ikke truffet han på 1 1/2 mnd, jeg har ikke ringt og jeg har truffet en annen mann på min alder som er villig å dele livet, barn og hus og alt. Jeg liker tanken men sex og de dype følelser ligger fortsatt hos min eks. i mine tanker. Så skjer det...han ringer meg og nå for å ha en allvorlighetsprat med meg, selv om jeg sier jeg ikke vet om jeg ønsker å treffe han mer bare for sex, men han vil fortsatt treffe meg, og da blir jeg veldig usikker og begynner å tro at han kanskje elsker meg ?

Jeg er normalt ikke naiv som person, og har god selvtillit blant menn, men dette tar nesten psykisk knekken på meg..jeg er så glad i han og håper vel innerst inne på det beste.Men jeg kommer ikke videre i livet mitt, hva skal jeg gjøre......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57465-voksen-mann-leker-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

Tror nok han utnytter deg ja. At han vil treffe deg uten at dere skal ha sex er bare så han kan sjarmere deg i senk igjen. Og så er det på'n igjen med uforpliktende sex.

Du er blindet av kjærlighet. Et ikke uvanlig problem mellom pulevenner. Han har nok ingen romantiske følelser for deg. Du er bare ei fin ung dame han kan ha sex med når det passer.

Du som er 31 år bør vite bedre.

Uansett bør du avklare dette og satse 100% på en av mennene i ditt liv. Er du ikke over han på 47 så bør du ikke gå inn i et nytt forhold.

Gjest pirrka

Han har tydelegvis fått litt hetta fordi han ser du er på veg bort frå han, sidan du ikkje har ringt på lenge o.s.v. Men om han verkeleg brydde seg om deg, burde han ha oppdaga det før. Det er vel ei viss fare for at han blir som før dersom han får taket på deg att.

Men du kan vel ta ein prat med han, det hender jo at folk ser lyset akkurat i tide!

Tror nok han utnytter deg ja. At han vil treffe deg uten at dere skal ha sex er bare så han kan sjarmere deg i senk igjen. Og så er det på'n igjen med uforpliktende sex.

Du er blindet av kjærlighet. Et ikke uvanlig problem mellom pulevenner. Han har nok ingen romantiske følelser for deg. Du er bare ei fin ung dame han kan ha sex med når det passer.

Du som er 31 år bør vite bedre.

Uansett bør du avklare dette og satse 100% på en av mennene i ditt liv. Er du ikke over han på 47 så bør du ikke gå inn i et nytt forhold.

ei på 31 er da gammel hu og!?!?!?!?!

hehe

Annonse

Gjest Friday

Hva skal du gjøre... Det er da ganske åpenbart? Bryt med ham. Nå. Han er uinteressert i noe mer med deg. Beklager.

Uff..jeg blir ikke så mye klokere, jeg er ikke en forelsket naiv ungdom..jeg har tenkt den tanken 100 ganger (at han bruker meg) Men ville Dere ha bedt en ubetydelig person på arrangementer, hyttetur og laget gourmetmat hjemme, servert frokost og fått en massasje i 1 time ? er det virkelig mulig å gjøre alt dette bare for å få seg et nummer i ny og ne ? eier man ikke litt respekt for andre sine følelser, jeg har jo sagt at jeg er lei meg..hver gang jeg ikke får noe klart svar om hva han vil, det virker for meg som han er litt usikker og må få bekreftet min kjærlighet ..han sier jo at han aldri ville hatt et nytt forhold til en dam på sin egen alder..hjeeelp nå er jeg frustrert.

Uff..jeg blir ikke så mye klokere, jeg er ikke en forelsket naiv ungdom..jeg har tenkt den tanken 100 ganger (at han bruker meg) Men ville Dere ha bedt en ubetydelig person på arrangementer, hyttetur og laget gourmetmat hjemme, servert frokost og fått en massasje i 1 time ? er det virkelig mulig å gjøre alt dette bare for å få seg et nummer i ny og ne ? eier man ikke litt respekt for andre sine følelser, jeg har jo sagt at jeg er lei meg..hver gang jeg ikke får noe klart svar om hva han vil, det virker for meg som han er litt usikker og må få bekreftet min kjærlighet ..han sier jo at han aldri ville hatt et nytt forhold til en dam på sin egen alder..hjeeelp nå er jeg frustrert.

"Men ville Dere ha bedt en ubetydelig person på arrangementer, hyttetur og laget gourmetmat hjemme, servert frokost og fått en massasje i 1 time ?"

Det er de som gjør slik ja. Min eks foreksempel ville ha meg som kjæreste, men da jeg sa at jeg elsket han og ville flytte sammen med han fikk han panikk. Nå er han sammen med ei jente som bor i en annen by. De treffes av og til, og koser seg i lag som kjærester gjør. Eneste grunnen til at han har holdt ut med henne i to år nå, er at hun stiller ingen krav. Han ønsker ikke å flytte sammen med noen, men vil gjerne ha "pulevenner" Han var forresten sammen med to på en gang også ei stund.

Håper du finner en som du kan elske og som elsker deg like høyt tilbake.

Gjest Våril

Du virker litt naiv :-))

Denne mannen behøver slett ikke å være seriøst interessert i deg selv om han ber deg med på hytteturer, middager, masasje osv. Det burde du forstå i en alder av 31..!

Han liker deg, du er ok selskap, dere har bra sex. Men det betyr vel ikke at han vil bo med deg..! Det er to forskjellige ting.

Nei, du må innse at "slaget er tapt"....

Gjest Friday

Jeg syns du skal gi han den praten, så får du bestemme deg etter det. Ingen av "dine 2 menn" ønsker vel å være nr. 2?

:-)

Man skal være SIKKER!!!

Tusen takk for mange "desverre" negative svar, men jeg må vel innse at jeg har tenkt litt annerledes enn han. Dette er vel et ganske vanlig problem for mange forelskede damer...

Men et siste spørsmål ?? Hvis han ikke gir seg med å kontakte meg innen 2-3 mnd, er det ikke da hvert å snakke med han ? jeg kommer ikke til å føye meg med å besøke han før det ! grunnen til at jeg nevner dette er fordi han ringte meg for 2 dager siden, og for første gang hørte han et "tvil" hos meg. Jeg spurte han om vi kanskje bare skulle være venner, (dette er første gang jeg har nevnt noe lign.) men da ble han merkelig rar på telefon..og spurte om ikke jeg syns at vi hadde hatt det bra med sex o.s.v. og han nevnte at han var like usikker på meg og mitt, som jeg BURDE være med hva han holdt på med. Han er sååå rar !

Tusen takk for mange "desverre" negative svar, men jeg må vel innse at jeg har tenkt litt annerledes enn han. Dette er vel et ganske vanlig problem for mange forelskede damer...

Men et siste spørsmål ?? Hvis han ikke gir seg med å kontakte meg innen 2-3 mnd, er det ikke da hvert å snakke med han ? jeg kommer ikke til å føye meg med å besøke han før det ! grunnen til at jeg nevner dette er fordi han ringte meg for 2 dager siden, og for første gang hørte han et "tvil" hos meg. Jeg spurte han om vi kanskje bare skulle være venner, (dette er første gang jeg har nevnt noe lign.) men da ble han merkelig rar på telefon..og spurte om ikke jeg syns at vi hadde hatt det bra med sex o.s.v. og han nevnte at han var like usikker på meg og mitt, som jeg BURDE være med hva han holdt på med. Han er sååå rar !

Jeg aner ikke hva du mener med å treffe han igjen. Håper du at han skal si at han elsker deg og vil leve livet med deg likevel ? Nok engang får han sjansen til å få deg innefor rekkevidde, og som du selv sier: Da er du solgt !

Dersom han virkelig ville noe seriøst nå, noe mer enn uforpliktende sex og moro med en yngre dame, så kunne han fint sagt det på telefonen !

Du trenger altså IKKE møte han igjen. Du skriver at du "må" det, for det er vel "verdt å gi han en sjanse" dersom han ikke gir seg med å ringe på 2-3 mnd. Det er tull ! Han kan si det han trenger over telefonen, og du er i sikker avstand fra hans fysiske påvirkningskraft.

Ta følgene av din egen svakhet, og hold deg på avstand. Den mannen er ikke ute etter alvor. Det har du gitt han sjansen til gang på gang, og han har ikke endret seg enda...!

Annonse

Jeg aner ikke hva du mener med å treffe han igjen. Håper du at han skal si at han elsker deg og vil leve livet med deg likevel ? Nok engang får han sjansen til å få deg innefor rekkevidde, og som du selv sier: Da er du solgt !

Dersom han virkelig ville noe seriøst nå, noe mer enn uforpliktende sex og moro med en yngre dame, så kunne han fint sagt det på telefonen !

Du trenger altså IKKE møte han igjen. Du skriver at du "må" det, for det er vel "verdt å gi han en sjanse" dersom han ikke gir seg med å ringe på 2-3 mnd. Det er tull ! Han kan si det han trenger over telefonen, og du er i sikker avstand fra hans fysiske påvirkningskraft.

Ta følgene av din egen svakhet, og hold deg på avstand. Den mannen er ikke ute etter alvor. Det har du gitt han sjansen til gang på gang, og han har ikke endret seg enda...!

Takk Molle..og alle dere andre for all hjelpen i min håpløse fortvilelse i dette forholdet ! jeg har stort sett lyttet etter mine egne ønsker og behov, og prøvd å lese han sine..men ei om det funket.

Jeg vet jeg vil lide mange vonde mnd. ved tanke på at jeg aldri mer kan treffe han (for det klarer jeg desverre ikke med det første).SÅ DET ER VEL DETTE SOM KALLES KJÆRLIGHETSSORG ?? jeg har aldri merket noe slikt før i min alder rundt de 30 .

Synd jeg ikke har fått litt mere støtte og råd om dette for 1 år siden. Buhu.

Klem fra meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...