Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi hadde på lik linje med alle UFB'ere sett fram imot at egenbetalingen ihertfall skulle bli redusert. Nå sitter jeg med tårer i øynene, min mann måtte gå ut. Har hørt de siste nyhetene, og det ser ikke bra ut. Tanken på aldri å klare å skaffe penger til å få et eget barn er vond, men det er nå vi må ya vare på hverandre. Jeg vet at et barn er verdt gull, men det må finnes først! Vi var på RH til samtale og undersøkelse den 3. juni, og vi ble meget positivt overrasket! Vi fikk ordentlig info, samt omvisning. Vi hat hatt 2 ICSI-forsøk på Ullevål, men der var det ikke snakk om noe slikt. På RH var det en selvfølge at mannen alltid fikk være med, men på Ullevål måtte han pent vente på gangen og lure på hva som skjedde. Håper at noen kan ta kontakt med oss, for vi vet at det er mange deprimerte par der ute nå!!!!! Dert hele føles så urettferdig, det er liksom en selvfølge at alle kan få barn. Vi må gi tapt i kampen om eget barn da vi må betale så mye for et forsøk. Vi vet at det koster å ha barn, det er ikke det. Men, det er jo likt for alle foreldre det.

Trist klem fra:

Fortsetter under...

Gjest Sidsel i FUB

Jeg har vært i direkte kontakt med FrP som selv sier at NRK og TV2 kommer med feilinformasjon i denne saken og at de jobber febrilsk med å få rettet opp inntrykket. De har ikke glemt oss UFB'ere og vil jobbe for å fjerne egenbetalingen, men de må gjøre det i en spesiell rekkefølge for å oppnå enighet med regjeringen samtidig med at de skal jobbe med SV og AP om denne saken.

Jeg velger å stole på den informasjonen jeg har fått direkte fra FrP - men tiden vil vise om det er riktig av meg. Uansett .- ikke gi opp ennå - ingenting er avgjort ennå og dette skal behandles i sosialkomiteen. Det kommer til å løse seg - vi har stortingsflertallet på vår side!!!

Hilsen

Jeg har vært i direkte kontakt med FrP som selv sier at NRK og TV2 kommer med feilinformasjon i denne saken og at de jobber febrilsk med å få rettet opp inntrykket. De har ikke glemt oss UFB'ere og vil jobbe for å fjerne egenbetalingen, men de må gjøre det i en spesiell rekkefølge for å oppnå enighet med regjeringen samtidig med at de skal jobbe med SV og AP om denne saken.

Jeg velger å stole på den informasjonen jeg har fått direkte fra FrP - men tiden vil vise om det er riktig av meg. Uansett .- ikke gi opp ennå - ingenting er avgjort ennå og dette skal behandles i sosialkomiteen. Det kommer til å løse seg - vi har stortingsflertallet på vår side!!!

Hilsen

Kjære Sidsel!

Tusen takk for oppmuntrende ord! De trengs virkelig i VÅR situasjon, og vi må stå på. Vet du noenting om når denne saken skal være avgjort, har du fått noe svar på dette?

Hilsen takknemlig:

Gjest bkf66

Hilsen

Det er selvsagt håp så lenge du har fått positive signaler direkte fra FrP, men jeg beklager. Jeg klarer ikke å stole på poltikerne lengre. Nok er nok! Og verst av de alle er FrP!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...