Venus Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hallo Pus!! Takk for hilsen lenger nede! Jeg har ikke vært innom her på et par dager. Er faktisk allerede på rugedag 5 (!), og tenker nesten ikke på at jeg ruger i det hele tatt......nesten ihvertfall. Har et veldig avslappet forhold til det hele. Har hatt litt problemer med å komme meg på wc, og magen min som har vært så fin siden jeg begynte med reflexologi! Jeg må nok ta en telefon til Hanne, tror jeg. Ellers er jeg kjempetrøtt, og varmen plager meg enormt. Fortsatt litt over en uke til test, håper da jeg er like heldig men den som du var!!! Jeg vil også ha rosa streker! Enn du, begynner du å merke noe til symptomene? Hvor lenge holdt du på med Progesteronen? Kooooooooos deg med magen!!! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57531-til-pus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei Venus:-) Fint å høre at det går bra med deg. Det er nok en stor fordel å ta det hele litt med ro, da går tiden fortere også :-) Jeg trapper ned på progesteronen nå, tok 2 kapsler i går, 2 i dag, og skal ta en pr dag i 2 dager, og deretter ferdig. Jeg merker ingenting til graviditeten annet enn ømme bryster. Kanskje litt mensmurringer i dag, men ellers ikke noe. Jeg håper å merke mere symptomer snart, for det er liksom så uvirkelig nå....men jeg bør kanskje være glad til, plutselig en dag så spyr jeg døgnet rundt - og det er vel ikke noe å mase om!? Skal forøvrig på ultralyd den 26. juni, og er meeget spent på status. Er det 1 eller 2 ? Er alt bra? osv osv...mange spørsmål uten svar inntil da, men jeg har det sååå bra, er så lykkelig, men har fremdeles ikke skjønt at dette er sant enda !!! Jeg håper virkelig det klaffer for dere denne gangen, jeg har stor tro på deg:-) Hold oss oppdatert ! klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57531-til-pus/#findComment-242329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.