Gå til innhold

Spruter langt og hardt! :o)

Anbefalte innlegg

Gjest VilligeVilma

Jeg har fått en kjæreste som har en ikke så stor penis, men den er spenstig, svært villig og god...! Og den spruter så langt! Jeg syns det er dødskult.

Forrige kjærester ejakulerte ganske slapt, og ofte i klumper. Det var kjedeligere.

Men hvorfor er det så forskjellig fra mann til mann?

*seriøs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57544-spruter-langt-og-hardt-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

dick of fury

Jeg spruter også langt og hardt, og enda hardere hvis det plutselig går 3-4 dager mellom. Har overrasket damen noen ganger når jeg spruter henne på magen, ved å sikte litt oppover så jeg treffer henne i ansiktet. Ganske opphissende når damer liker det!

Gjest VilligeVilma

kult.jeg er kjent for fra både huk og blant venner at jeg overrasker med å sprute ala mr.north.forskjellennen er at jeg har en meget tykk og skal vi si sydeuropeisk farge på pikken, men overrasker akkurat der. du ser meg denne uken på huk.

Herregud! Du kan da ikke sitte på Huk og runke og demonstrere for folk hvor langt du spruter!

Det er ikke sånn det fungerer.

Jeg mistenker deg for å være litt dum, jeg ser ikke noe ironi i det du skriver....?

kult.jeg er kjent for fra både huk og blant venner at jeg overrasker med å sprute ala mr.north.forskjellennen er at jeg har en meget tykk og skal vi si sydeuropeisk farge på pikken, men overrasker akkurat der. du ser meg denne uken på huk.

Hva er en tykk og sydeuropeisk farge?

Finnes det tynne farger også?

Annonse

Gjest VilligeVilma

Jeg vet ikke om det har noe med alderen å si?

Jeg er 18 år, og med erfaring spruter jeg langt over hodet til min kjæreste hvis hun ligger under meg, og jeg sitter på underlivet hennes..

Det er mulig, men kjæresten min er 28 og venninna mi sin 30, og de spruter dødslangt! Og det blir temmelig kraftig når den f.eks er i munnen - blir tvunget til å svelge, men det gjør ikkeno. Verre var det virkelig da strålen traff meg midt i øyet! DET var grusomt vondt lenge etterpå, men ganske komisk tross alt.

Hehe.

Og jeg glemmer aldri han 22åringen som spruta til andre enden av rommet, oppi gardinene.

Det er stor forskjell. Mange som bare legger igjen en liten klatt på venusberget!

Gjest ytsibity

Det er mulig, men kjæresten min er 28 og venninna mi sin 30, og de spruter dødslangt! Og det blir temmelig kraftig når den f.eks er i munnen - blir tvunget til å svelge, men det gjør ikkeno. Verre var det virkelig da strålen traff meg midt i øyet! DET var grusomt vondt lenge etterpå, men ganske komisk tross alt.

Hehe.

Og jeg glemmer aldri han 22åringen som spruta til andre enden av rommet, oppi gardinene.

Det er stor forskjell. Mange som bare legger igjen en liten klatt på venusberget!

Hva fan er galt med en liten klatt opp på venusberget? Mye bedre enn å få hele satsen midt i øyet!

Hva skal vi snakke om nå?

Gjest lunatic

Hehe.

Hehe, er gla jeg ikke bare legger igjen en liten klump.. Det er ikke så mye stas lissom..

Det viser lissom ikke hvor "hard" orgasmen var lissom :oP

Og, du sier man blir tvunget til å svelge, dama mi kan til tider ha problemer med å svelge alt, hvis hun har vært ekstra god... ;o)

Det er litt pluss på selvbildet..

Gjest VilligeVilma

Hva fan er galt med en liten klatt opp på venusberget? Mye bedre enn å få hele satsen midt i øyet!

Hva skal vi snakke om nå?

Klatt på venusberget er kult nok. Sytti ganger kulere enn å få det i øyet!

Men noen hakk kulere å kjenne suset idèt ladningen passerer hodet mitt.

*Splash!*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...