Gjest hjelp Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg er ei 19 år gammel jente som nettopp har fått resept på p-piller, husker ikke helt hva de heter, begynner iallfall på T. Det har seg slik at jeg ikke har regelmessig mens, kan gå to måneder mellom hver. I begynnelsen av juli skal jeg reise til Syden, og da skal jeg liksom ha mensen, men jeg tenkte at dersom jeg ikke får begynnt med p-pillene nå i begynnelsen av juni, på grunn av uregelmessig mens, har jeg da ikke sjans til å utsette mensen før reisen? Dette pga. jeg ikke får begynnt får jeg reiser, pga. du kan jo ikke begynne med p-pillene før du har mensen. Får mensen rundt den 12. Sist gang jeg fikk mensen var i aril, har vært til undersøkelse på grunn av uregelmessig mens, men ingenting var galt! Håper på raskt svar ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57569-ny-p-piller-bruker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.