Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest bkf66

Nyhetene i kveld viste at FrP egentlig har gått bort fra de løfter de har gitt i flere uker.

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=53257

SV's Kristin Halvorsen er selvsagt på banen med krasse spart hit og dit, men hun har glemt at også hun har svin på skogen i denne saken!

FrP v/Siv Jensen dekker seg bak den kommende sykehusmeldingen! Ikke akkurat et parti man kan stole på!

Men kanskje er det håp likevel. Se her: http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/article.jhtml?articleID=53298

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57578-fremdeles-h%C3%A5p-om-gratis-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Synes det er direkte frekt av både SV og Ap å stå fram og kalle dette et svik. Hukommelsen svikter godt - det var Ap som fremmet dette forslaget når de var i regjeringsposisjon. Uten deres forslag (som fikk flertall - også av vårt store "familieparti" KrF som nå støtter abort men ikke assistert befruktning) ville dette aldrri blitt et tema!

Skjønner ikke helt hvorfor alle skal "henge FrP nå - og glemme hvem som er opphavet til denne skandaløse beslutningen.

Det smaker vondt av hele denne saken - uansett partiflagg. Jeg har vært i kontakt med "mitt" parti Høyre flere ganger om denne saken - og er mildt sagt skuffet over deres manglende engasjement.

Forstår godt at UFB'ere nå sliter med en sterk politikerforakt - men synes det er ufint at enkelte politikere som har vært med å få gjennom dette forslaget nå skal score billige poeng på å gi oss "støtte" når man er i opposisjon!!

De er faktisk ikke til å stole på noen av dem - uansett partitilhørighet!

Gjest bkf66

Hei!

Synes det er direkte frekt av både SV og Ap å stå fram og kalle dette et svik. Hukommelsen svikter godt - det var Ap som fremmet dette forslaget når de var i regjeringsposisjon. Uten deres forslag (som fikk flertall - også av vårt store "familieparti" KrF som nå støtter abort men ikke assistert befruktning) ville dette aldrri blitt et tema!

Skjønner ikke helt hvorfor alle skal "henge FrP nå - og glemme hvem som er opphavet til denne skandaløse beslutningen.

Det smaker vondt av hele denne saken - uansett partiflagg. Jeg har vært i kontakt med "mitt" parti Høyre flere ganger om denne saken - og er mildt sagt skuffet over deres manglende engasjement.

Forstår godt at UFB'ere nå sliter med en sterk politikerforakt - men synes det er ufint at enkelte politikere som har vært med å få gjennom dette forslaget nå skal score billige poeng på å gi oss "støtte" når man er i opposisjon!!

De er faktisk ikke til å stole på noen av dem - uansett partitilhørighet!

Tiltredes fullt ut! Du har helt rett, og jeg mener som deg at Arbeiderparitet overhodet ikke har noen grunn til å kaste stein på noen i denne saken! De bør heller gå i seg selv, slik at slike tankeløse vedtak som de har gjort i denne saken, aldri skjer igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...